• Anonym (tråkigt)

hur känns det att bli slickad för er ?!

hej min man har gjort det 4 eller 8 gånger men jag tycker att jag har väldigt svårt att komma då ,jag har aldrig kunnat komma när han smekar mig ändå gör han rätt och är väldigt kunnig inom sex och hur kvinnor vill ha det ,kommer så lätt genom samlag utan extra beröring ,tänkte fråga flera som mig ! vad är som är fel ?

• Svar på tråden hur känns det att bli slickad för er ?!
  • danitra

Jag tycker det är BORING! Inget jag uppskttar alls.

• Anonym

Man kan aldrig vara helt kunnig i kvinnor o sex... Han vet ju tydligen inte hur just DU ska komma.. För det är ju väääldigt individuelt... Du får helt enkelt säga till honom vad som känna skönt... ääven om ni måste prova 100 saker..

Anonym (tråkigt) skrev 2007-12-02 16:49:17 följande:

hej min man har gjort det 4 eller 8 gånger men jag tycker att jag har väldigt svårt att komma då ,jag har aldrig kunnat komma när han smekar mig ändå gör han rätt och är väldigt kunnig inom sex och hur kvinnor vill ha det ,kommer så lätt genom samlag utan extra beröring ,tänkte fråga flera som mig ! vad är som är fel ?
  • Anonym (tja....)

det är väl rätt skönt.. en liten stund.. men det är MYCKET skönare när han smeker mig!!

Jag har aldrig lyckats komma av en mans smekningar, men det går så lätt och bra när jag oxå hjälper till lite.. och ingen man har tyckt något konstigt med det..

• flugsvamp

Älskar att bli slickad Önskar bara min man skulle vilja slicka mig , men nää det är såå äckligt har fått skaffa en KK bara för att bli slickad *hatar det*

Money Talks Bullshit Walks
  • Judy

För mig är det så att jag har svårt att släppa kontrollen över min egen orgasm, även om jag är nära att komma när han slickar så är det väldigt svårt att "komma över tröskeln" till en orgasm för mig. Jag gillar väl sådär att bli slickad, det är skönt med inget måste, min kille tror jag inte gillar det så mycket heller eftersom det är väldigt sällan han gör det..

• Anonym (tråkigt)

jag har inte varit intresserad av det överhuvudtaget jag var förr med andra killar ,och inte tyckte det var specielt .

• Anonym

Jag älskar att bli slickad och har alltid gjort det. Många av de killar jag varit med har älskat att göra det, och de har varit väldigt duktiga på det.

Jag gillar att bli smekt också, men en len tunga som slickar långsamt med långa drag för att sen slicka hårdare och snabbare mmm...

• Anonym (nice)

När min kille slickar mig kommer jag oftast väldigt fort för det är så d-la skönt! :)

• Anonym (tråkigt)

då har man tur

• Anonym (,,,)

jag måste hålla med en annan som skrev, boring. jag kan inte komma överhuvudtaget om inte han är i mig. mmm

Svar på tråden hur känns det att bli slickad för er ?!