• rödluvan

prenumerera på vilken tidning?

Jag bor inte i sverige men skulle vilja prenumerera på en svensk tidning... kan ni rekomendera någon bra (jag är 32 år)? Vad tycker ni om Amelia?Någon bra hälsotidning?

• Svar på tråden prenumerera på vilken tidning?
  • Sussannek

Amelia har vi på jobbet...
    Himla bra läsning kl 03:30 på natten när ma inte får sova...

Tycker den är lagom viktfixerad och har en hel del roliga och intresanta repotage...

• mammutten81

Ja, Amelia i såfall.
    Inte bar asex som det är exempelvis Solo m.m

• snusfia

jag bor i england och önskade mig en amelia prenumenation i julklapp av mamma. tycker det är mycket bra blandad läsning.
    är 30 år.

• Karpet

Jag gillar damernas värld. Jag bor också utomlands och den enda svenska tidning som säljs här är Amelia. Jag tycker iofs att den är helt okej men jag gillar DV bättre.

• Lindisen1

Jag har de flesta tidningar, men jag killar Amelia bäst! Eller Femina, Damernas Värld, Cosmopolitan, Plaza Kvinna, osv! Det beror på lite vad du är ute efter.
    Amelia har bäst läsning tycker jag, men tex Cosmopolitan eller Elle har bäst modereportage, sminkreportage osv!

• Linda1976

Jag gillar Amelia, Cosmopolitan och Solo!

• Linda1976

Hälsotidning tycker jag iForm, MåBra kan vara väl präktig ibland.

• rödluvan

tack jag tycker inte speciellt om Damernas värld. I form är ganska bra. Plaza Kvinna, hur är den?

• Linda1976

PlazaKvinna tycker jag känns väldigt tonårsaktig, typ Veckorevyn.....

• Moster S

Hennes är en bra, ganska allsidig tidning tycker jag!

• E l l a

Amelia tycker jag är bäst som "allsidig" tidning. Andra bra är nya ToppHälsa, iForm...

Svar på tråden prenumerera på vilken tidning?