• Wilowa

Bajsade utanför

Anonym (dito) skrev 2007-12-04 08:00:45 följande:
    Jag kastar mig i i tråden och håller med om att det är hemskt med en mage som får sån kramp och gör så att man måste springa på toan NU!! Jag har haft sådana problem att det inte går att beskriva. Jag vet vart varenda toa finns i hela stan och jag har besökt dem. Att handla och bli stående i en lång kö är skitstressande eftersom min mage kan sätta igång att konstra precis när som helst.Men faktum är att jag är mycket bättre nu sedan jag slutat med laktos i maten.  Jag använder bara laktosfria varor. Förra veckan hade vi pizzakväll här hemma med min systers familj och på min pizza fanns det kebabsås och jag åt av den men efter ca 20 min så var det kört. Jag fick rusa på toan 3 ggr inom loppet av 10 min och jag är glad att det var syrran med familj som satt där och inte goda vänner... Kebabsåsen var inte laktosfri. Att vara laktosintolerant är jättevanligt och man kan ha olika grader av det.
    Du tog orden ur tangentbordet för mig! Jag har också blivit mycket bättre sedan jag slutade med laktos i maten! Jag trodde länge att det var fettet som jag reagerade på, men har nu kommit fram till at tdet är laktoset. Fast fettet spelar in, för jag blir dåligare av feta mjölkprodukter än av mer fettsnåla.
    Respektera dig själv och andra kommer att respektera dig!
  • Wilowa
    Anonym (jappp) skrev 2007-12-04 10:36:56 följande:
    jag tror jag skrattar ihjäl med.jag måste berätta att min sambos familj är väldigt öppen med sina skitproblem och sånt. medans jag själv tycker det är det mest pinsama som finns... jag vägrar att skita när jag är borta. utan jag väntar tills jag kommer hem... men när jag var gravid och väntade min tös och var hos svärmor på middag... bara drog det till i magen... jag försökte hålla mig. svärmor sa men gå på toa och skit om det har de du behöver... gud vad jag skämdes när jag sprang iväg på toan... toan var alldeles intill köket.. och jag sket och fes och de gick inte att hålla imot. de dånade inne på toan.. dom måste ju ha hört. sen hörde jag min sambo flinsssa från köket. så dom måste ha hört alla ljud som kom från toan..... Gud vad jag skämdes när jag kom ut från toan... sen säjer sambon högt, var det skönt att skita?
    Vad taskigt!
    Respektera dig själv och andra kommer att respektera dig!
Svar på tråden Bajsade utanför