Inlägg från: Anonym (bajamaja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bajamaja)

Bajsade utanför

Ja usch känner så väl igen mig i det ni skriver, inget kul alls.

Av alla gånger det hänt mig så minns jag speciellt ett, jag va på jobbet och jag jobbar i en butik mitt i vår stad. Under dagen hade jag känns mig kass i magen men trodde ju som många andra att jag skulle kunna hålla mig men mitt under ett möte med en kund så känner jag hur jag håller på gå sönder av smärta, ut ur butiken( då jag vägrar skita på vår toa som ligger nästan brevid kassan) upp till våningen över och in på handikapp toan, sätter på kranen så det inte ska höras ut. JÄTTE skönt va det haha och jag satt där ett tag, efter några ryckningar i handtaget vågade jag mig ut och hoppades på att inte springa på någon men självklart så hade det stått 2 personer tysta utanför som jag inte hört.

Fort därifrån och ner till butiken igen och låtsas som inget (hade sagt att jag skulle lägga mynt i parkeringsavgiften) trodde jag klarat mig tills DOM kommer in och frågar mig efter hjälp haha trodde jag skulle dö....

En annan gång va när jag hade bjudit hem vänner på middag och mitt under maten känner att jag måste bara baja och jag måste göra det nuuu...i panik reser jag mig upp, helt svettig och säger - faaaan jag har glömt bort tvätttiden, kommer snart! Springer ut ur huset och in i en skog strax utanför och sätter mig, kommer in igen och springer till min tvätt (hade faktiskt tvätt tid ) dock syndes det på alla hemma att dom fattat

Svar på tråden Bajsade utanför