Inlägg från: Anonym (fasanen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fasanen)

Bajsade utanför

Delar med mej av mina skithistorier jag med då När jag var 14 o fortfarande bodde hemma bodde vi lite avsides men ändå inte öde. var på väg hem (en km ca) o riiiktigt bajsnödig, säker på att jag skulle hinna hem. Då flyger en fasan upp på vägen o jag blev så jäkla rädd så alla knip bara lossna, bajs i brallan kan man säga tänk att va 14 o en sån sak händer, kändes som alla såg o jag skämdes läääänge

En polare till mej pinkade på sej mitt på scen under en teaterföreställning,fulsatt teater DET var pinsamt På studentskylten klistrade vi senare fast tena bindor elakt? Ja men kul

• Anonym (fasanen)

Kom på en till, ganska gullig nu måååånga år senare. det hände min sambo när han var liten (kankse 10-11 år), klassen var på utflykt och hans kompis bajsade på sej där i skogen MEN vet ni vad den rackarna gjorde? Han var rädd att nån skulle hitta hans kallingar så han skrev min sambos namn i kallingarna och visst hittades kallingarna o min sambo blev kallad för "skitJohan som inte hann på toan" Riktigt taskigt, fniss! Och självklart var det ingen som trodde på min sambos oskuld.... Barn är grymma!

Svar på tråden Bajsade utanför