Inlägg från: Trossens mamma |Visa alla inlägg
  • Trossens mamma

Bajsade utanför

Hahaha....

Det är kul med bajshumor
    Anyway detta var många år sedan. 11 om jag inte vill missminnas mej fel.
    I stan fanns ett ställe dit alla tjejer gick och kissade då dom va ute. Så det hade börjat skymma så jag gick också dit för att kissa. Jag såg något c.a 20 cm framför mig så jag böjde mig fram för att se vad det var då de va ganska mörkt omkring av buskar samt husknut....
    JIHAAA nån hade lagt en enoooorm kabel där. Usch jag for fort därifrån

Mamma till Lova och Alvin
  • Trossens mamma

Nu minns jag en till. Inte så rolig kanske men skitkul för mig och min bror och hans fd sambo.

Det här utspelade sig runt sommaren 1996 och det var jag,min fd sambo och brorsan och hans fd sambo. Vi hade åkt med båt ut till en holme och hade tält med oss för vi skulle tälta. Det var en ganska stor holme med skog och berg och klippor och t.om ett sommarhus. Så vi slog upp tältena på ena sidan av holmen och sedan började vi utforska omkring oss.

Vi åt lite käk osv en god bit ifrån tältet. Såklart blir mitt ex skitnödig därute så han frågar om vi hade pappret med oss .... Nä det är nog vid tältet sa vi. Som var nån km bort. Så han knatade iväg för att vi under tiden skulle upptäcka att pappret var hos oss

Efter en god stund återvänder exet och sa att de inte fanns nåt papper men han tog sin strumpa istället usch hahahaha

Mamma till Lova och Alvin
Svar på tråden Bajsade utanför