Inlägg från: Anonym (hua) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hua)

Bajsade utanför

Känner så väl igen detta med sprutbajs osm vi säger här hemma.

JAg hade det jätteofta i 20-årsåldern, vågade knappt gå ut ett tag. Min värsta historia är denna: Jag var tvungen att åka på en fältövning under den biologikurs jag läste på universitetet. Några av mina kursare ville gå på promenad. Vi blev rekommenderade en slinga på 5km eller vad det var av kursledarna. Efter 500m känner jag att det kanske vore bäst att vända, men vågar inte säga något till de andra. Det nyper och drar som faaan. BLir alldeles svettig och gåshudig. Efter lite mer än halvvägs så kan jag inte hålla mig längre. Säger till de andra att jag måste kissa. Har någon lite papper? Hoppar in i buskarna efter att jag fått EN näsduk. Det rinner och tar tid!!! De måste undra om jag inte bajsar tänkte man. Och det värsta av allt var att den där lilla näsduken hjälpte ju inte långt... var tvungen att dra på mig trosorna med sprutbajs kvar i stjärten. Och gå hem minst 2 km till. När vi väl var "hemma" var jag sönderfrätt i rumpan, det sved som faaaan när jag duschade. Fy fan! Usch!!!

• Anonym (hua)

En berättelse från min pappas ungdom:

Han var med i ett grabbgäng som ofta träffades och hade kul. En av killarna blev de andra dock ofta irriterade på för han åt alltid upp allt snacks och godis som fanns med på deras sammankomster.

En kväll tröttnade min pappa på att allt godis tog slut i ett nafs så han hade skaffat fram laxermedel som smakade och såg ut som choklad. Ingen annan vågade röra skålen den kvällen men han glufsade i sig _allt_.

Dagen efter så frågade min pappa denna godisfrälste kille om det gått bra att komma hem kvällen innan.

"Ja förfan det gick bra, men när jag gått några hundra meter så blev jag så j*vla skiiiiiiiitnödig så jag var tvungen att hoppa ner i ett dike. Och f***n det bara rann skit ur mig. Och sedan fortatte jag hem men efter hundra meter blev jag så j*vla skiiiitnödig igen, så jag var tvungen att dra ner brallorna igen och skita. JAg har skitit hela natten!"

Pappa: "Jaha ojdå"

Hahaha får man skratta åt andras olycka?

• Anonym (hua)

Håller med, måste ju vara en plåga att inte kunna bajsa när sambon är hemma!!! Vi kan till och med bajsa med öppen dörr eller när den andre står inne på toan.

• Anonym (hua)

Äh det tror jag inte ett skvatt på. Vi har hållt ihop i sex år. Tycker inte bajsande är särskilt spännande.
    Inte f*n sitter vi tillsammans i badrummet när nån av oss är nödiga. Det jag menade var att vi kan gå in för att typ hämta nåt eller ha dörren öppen utan att det stör oss. Tror det är mer sunt än att inte våga bajsa när han är hemma.

Anonym (duff) skrev 2007-12-14 09:08:05 följande:

Anonym (hua) skrev 2007-12-14 08:36:12 följande:
    Men det just sånt som gör att spänningen och gnistan kan försvinna, när man tom delar bajsningen med varandra.
Svar på tråden Bajsade utanför