Bajsade utanför
Känner så väl igen detta med sprutbajs osm vi säger här hemma.
JAg hade det jätteofta i 20-årsåldern, vågade knappt gå ut ett tag. Min värsta historia är denna: Jag var tvungen att åka på en fältövning under den biologikurs jag läste på universitetet. Några av mina kursare ville gå på promenad. Vi blev rekommenderade en slinga på 5km eller vad det var av kursledarna. Efter 500m känner jag att det kanske vore bäst att vända, men vågar inte säga något till de andra. Det nyper och drar som faaan. BLir alldeles svettig och gåshudig. Efter lite mer än halvvägs så kan jag inte hålla mig längre. Säger till de andra att jag måste kissa. Har någon lite papper? Hoppar in i buskarna efter att jag fått EN näsduk. Det rinner och tar tid!!! De måste undra om jag inte bajsar tänkte man. Och det värsta av allt var att den där lilla näsduken hjälpte ju inte långt... var tvungen att dra på mig trosorna med sprutbajs kvar i stjärten. Och gå hem minst 2 km till. När vi väl var "hemma" var jag sönderfrätt i rumpan, det sved som faaaan när jag duschade. Fy fan! Usch!!!