• Snoffsan

Vart hittar jag ett ljusträd?

Åh jag har förälskat mig så i ett ljusträd. Det är som en tjockare gren med massa smågrenar på med ljusdioder. Vill inte ha de här som bara är enstaka grenar utan ett helt träd. Det är väl ca 1 meter högt kanske och man kan vrida grenarna som man vill.

Såg det först´på Skansen julmarknad på konstutställningen de hade där. Det satt såna på hela väggen när man gick in. De hade dock ingen aning om vart de kom ifrån. Sen såg jag ett, visserligen i fel färg, men ändå, på City Gross i Kungens Kruva, men de var slut där och de skulle inte få in fler.

Nån som sett nåt liknande och kan tipsa mig om vart jag kan få tag på ett???

• Svar på tråden Vart hittar jag ett ljusträd?
  • Pshevil

Hm, jag har sett något liknande på Duka tror jag.

I wanna be like water if I can, 'cause water doesn't give a damn
  • Barbamama

Om det e ett sånt jag tänker på, så köpte vi vårt på Jysk för några år sedan. Det e kanonhäftigt!!!

• delifi2

vet inte var du bor, men vi köpte vårt på ett ställe somheter vellingeblomman, fast nu såg jag att du bor i sthlm.

kolla på åhléns

• AnneSophie

Järnia har något sådant.

?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? Utåtriktad Planläggande Konkret Tänkare ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • Snoffsan

Tack så jättemycket för alla svar. Jag får ta en shoppingrunda imorgon! Om nån mer har förslag så är ni välkommna att skriva!

Har lagt in en bild i mitt galleri på ett liknande. Fast jag vill ha ett större. Det där är mer en kvist, den jag såg var som de tre tillsammans. Har testat sätta ihop tre såna, men det blev inte riktigt bra eftersom alla grenarna kom på samma höjd då.

Nån som vet? Helst vill jag ha det vitt eller svart.

• Moniqe1979

Vet inte vart i sthlm du bor men vet att de har på bland annat Eko i Länna till bra pris likaså Brisak på Värmdö. fanns i fjol på jysk vet inte hur det är i år...

• Snoffsan

Tack för tipsen. Jag bor på helt andra sidan stan, men det kan vara värt en sväng till Länna!

• AnneSophie
    Snoffsan skrev 2007-12-03 16:40:53 följande:
    Tack så jättemycket för alla svar. Jag får ta en shoppingrunda imorgon! Om nån mer har förslag så är ni välkommna att skriva!Har lagt in en bild i mitt galleri på ett liknande. Fast jag vill ha ett större. Det där är mer en kvist, den jag såg var som de tre tillsammans. Har testat sätta ihop tre såna, men det blev inte riktigt bra eftersom alla grenarna kom på samma höjd då.Nån som vet? Helst vill jag ha det vitt eller svart.
    Den bild du har i ditt galleri är ju från just Järnia, som jag tipsade om.
    Där får du TRE kvistar för 199:- (ord. pris 299 .
    Se sidan 34: http://www.jarnia.se/www/resources/EA20AED6DF7CAA746052D227D194A395.pdf
    ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:? Utåtriktad Planläggande Konkret Tänkare ?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Vart hittar jag ett ljusträd?