Inlägg från: daggvåt äng |Visa alla inlägg
  • daggvåt äng

deo hjälp! ingenting funkar

Okej, så här är det. Jag har testat allt jag kan hitta. För ett år sen gick jag över från vanliga deodoranter till naturliga. Och de har funkat likadant. Jag kan använda dem i typ fem månader. Sen funkar de inte längre. Jag börjar alltså lukta svett. Har använt saltsten ett tag nu och den höll faktiskt nästan ett år. Men nu hjälper den inte alls längre. Har testat rosenserien som jag fick rekommenderad men den funkar inte särskilt mycket bättre. Den bara döljer lukten eftersom den luktar så sjukt starkt. Och jag gillar inte doften.
    Vad göra? Håller på att lägga om min kost lite grann nu. Kan det hjälpa tror ni? Nån annan bra idé?

• Svar på tråden deo hjälp! ingenting funkar
  • daggvåt äng

Jag har alltid linne på mig när jag jobbar så det sitter inte i kläderna. Om det bara hade varit så enkelt.
    Det blir lite bättre om jag ser till att ha luft under armarna hela tiden. Så att svetten inte blir instängd. Men nu när det är kallt så går man ju gärna och drar armarna mot kroppen.

• daggvåt äng

Jag kan tyvär inte använda för starka produkter eftersom det kliar som tusan av dem. Och jag vill absolut inte sluta svettas. Bara bli av med lukten. Svett är naturligt och måste ut ur kroppen. Det är min åsikt.

• daggvåt äng

Nej nåt hår har jag inte under armarna.
    Okej, degree och yves rocher alltså. Nån annan som tycker de är bra?

• daggvåt äng

Bats är en av de jag gått igenom ja.

• daggvåt äng

Nivea for men har jag också haft. Jag hade den rätt länge i omgångar. Men till slut fick jag inte den att funka igen. Kanske ska testa en gång till.

• daggvåt äng

Stenen är alltså saltdeon jag pratade om.

Jag sa ju att jag håller på att lägga om min kost. Motion pysslar jag med när jag har tid. Jag har ett fysiskt jobb och jobbar sjukt mycket så det blir tyvär inte så ofta jag tar mig till gymet. Är ofta väldigt trött när jag slutar. Men när jag är pigg så går jag dit.

Jag får väl fortsätta testa bara.

Svar på tråden deo hjälp! ingenting funkar