• syrra

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

lollypop: jag tycker att det skulle vara bra.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • syrra
    Ziria: det är stl 68 och jag köpte den i Strängnäs men det är ett tag sedan tyckte att jag såg någon i mindre storlek när jag var där i förra vecka.
  • syrra

Jag har inte kredit på mitt klubbkort men jag fick rabatt när jag gick med.

Fick min kupong igår

• syrra
    jummie: jag har beklagat mig varje gång jag handlat sedan -97 på lindex ang färgerna på pojkavdelningen och det har inte hänt något än. De påstår att kunderna vill ha de färgerna
  • syrra
    jummie: jag har beklagat mig varje gång jag handlat sedan -97 på lindex ang färgerna på pojkavdelningen och det har inte hänt något än. De påstår att kunderna vill ha de färgerna
  • syrra
  • syrra

Äldsta sonen har efterlyst byxor med drakmotiv på är det någon som sett några på Lindex? Vi har nog alla draktröjor som finns

• syrra

Nu har jag varit och shoppat lite ska lägga upp en bild snart. De har här att om man handlar för 300 så får man 100kr rabatt

• syrra
    philmKarin skrev 2007-12-14 13:18:48 följande:
    Nyöppnad/nyrenoverad affär kanske? Har varit på 2 såna öppningar och fått samma erbjudande Nån som vet nånstans i storstockholm/norrort som dom fått in de orangea och lila byxorna?
    Crazy Xmas

Nu ligger bilderna uppe
  • syrra

Jag köpte inte de orangea men de lila och ett par härligt rosa

• syrra

Imorgon börjar rabatten gälla på onlineshoppen Fast det fanns nästan inget där nu

• syrra

100kr vid köp för 300kr, 200kr vid köp för 600krb

miniGrynet skrev 2007-12-14 15:54:58 följande:
    VIlken rabatt?
  • syrra
    Molly: antar att koden kommer imorgon. De har så i butikerna just nu.
  • syrra
    Minigrynet: den är igång i butikerna men kommer till onlinebutiken först i morgon
  • syrra
    Maj bebis 07 skrev 2007-12-14 18:46:23 följande:
    Matchningstips: Orange plyschbyxor till snigelbodyn brun/orangeGröna plychbyxor till snigelbody grön/lilaVad matchar ni till de lila brallorna? Höll i dem men kom på att jag inte hade en enda tröja/body hemma som passar förutom två randiga name it-bodys som hon snart växer ur. softsofiejag har köpt den grå klänningen med prickar till min tjej, hon ska ha den på nyårsafton! Jag hade tänkt ha vita stumpbyxor (alt. svarta om jag hittar några) eller grå leggings. Struntar i kofta för jag vet att det kommer vara 100 grader hemma hos oss som vanligt när man är många + tända ljus.
    Jag har köpt en grå och lila tunika den ljuslila bodyn passar också titta i bildtråden
  • syrra
    Tvillingmamma2007 skrev 2007-12-14 21:30:31 följande:
    Syrra! Mina killar har en varsin likadan dunnis pyjamas! Visst är de coola! Jag köpte på halloween-rean då kostade de 99 kr per styck.
    Köpte min på Karlsson för 79.90
  • syrra

Den rabatten kommer i webshoppen i morgon, mailade kundtjänst i em och frågade. Hoppas bara att det finns lite att välja på då. Idag fanns det ingenting.

gambia90 skrev 2007-12-14 22:19:55 följande:
    finns det någon kod man skall använda om man vill använda den i webshop?tack frö svaren ;)
  • syrra

Är det bara jag som tycker att det är väldigt urplockat i onlineshopen allt jag var intresserad av var slut

• syrra

Var på lindex idag och shoppade loss
    Jeans, body, 2 velourbyxor, lila munkjacka, rosa tunika med grå tights, vita strumbyxor med röda hjärtan i stl 74
    2 "silkes"kalsonger i 134/140 och 2 boxerkallingar i 146/152
    Bilder kommer efter jul då allt är inslaget

• syrra

öht: överhuvudtaget

Har ni sett att det är rea i onlineshoppen

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2