• Nea 85

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Hoppar in här!

• Nea 85
    jummie skrev 2007-12-04 12:39:16 följande:
    Tror jag ska åka hem o kolla brevlådan:-d Tror ni det är giltigt frånvaroskäl?
    Ja! Herregud! Det är klart, vi pratar ju faktiskt om en Lindex-rabattkupong, det är ju viktiga grejer!
  • Nea 85

Jag har föresten inte fått min.... *gråter en skvätt*

• Nea 85
    Nifelheim skrev 2007-12-04 18:21:55 följande:
    Det var ngn som för ett tag sen frågade om det inte finns ngn tröja med ugglor till större barn. Me and i har ju en sån och Lindex hade på tjejavdelningen förut, borde ju gå att hitta beg. om du inte har hittat någon annanstans
    [/citat]
    millan1977 skrev 2007-12-04 18:45:12 följande:
    [citat]
    Meandi har förresten rea på uggletröjan, bara idag...!
    Ja, det va jag som frågade om det..

Åh, då ska jag smita in på Me&I:s hemsida genast!
    Tack för tipset!
  • Nea 85

Den va såklart slut i stl. 98/104
    Men tack ändå!
    Får kika lite på tradera...

• Nea 85
    miniGrynet skrev 2007-12-04 16:43:59 följande:
    Är ni många som handlar bara för att nyttja kuponger, även om ni inte alls behöver något? Jag har tex inget att handla nu, och kommer inte nyttja den senaste kupongen. Men hur gör ni andra?
    Hmm, svårt det där... Det är ju inte så att jag köper nåt BARA för att nyttja kupongen. Men om det är nåt som jag suktat efter ett tag så kanske jag passar på att köpa det om man har rabatt.
    Men nu har det blivit rätt mycket kläder som inhandlats tycker jag, då båda barnen byter storlek nu samtidigt, så då har jag faktiskt handlat kläder för att de verkligen behövt det.

Fast jag vet inte om jag kommer använda den som kommer nu... typiskt att man köpte snigeltröjan häromdagen.
  • Nea 85
    Åsa1982 skrev 2007-12-06 09:04:34 följande:
    Vart på Lindex hittar ni dom byxorna? Vilken avdelning? Jag har inte fått nån kupong... som vanligt!
    Får du aldrig nåt??
    Ring till kundtjänst då! Jag fick inte heller nåt förut trots att jag handlade regelbundet och drog club-kortet. Men då fixade hon det och nu verkar jag "vara med" på utskicken.
  • Nea 85
    xenaa skrev 2007-12-06 10:00:43 följande:
    litw nya bilder fårn gårdagens shopping
    Vilken fin body med luftballonger på! den har jag inte sett tidigare, är den nyinkommen?
  • Nea 85

Jaha.
    Är det dubbelstorlek på den??
    Tycker det är så dumt med Kappahl att det nästan alltid är det på deras kläder..
    Sonen har 80 nu, men har börjat använda lite 86.
    Då blir det så dumt med antingen 74/80 eller 86/92...

• Nea 85

Åh, tittar på alla fina kläder ni köper *suktar*..
    Men nu är det tomt i kassan här... Och sen måste jag köpa julklappar när barnbidraget kommer och tyvärr inte till barnen

Men jag tipsade min brorsa om djurbodyn till julklapp åt min minsting Så man får väl se...Haha

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2