För alla oss som gillar Lindex. Del 2
Här va visst nya tråden. Nån som har sett en brun ugglemössa med knut i storlek 38/40. Den är slut här och finns inte i webshopen. Är desperat! Likaså efter den vita bodyn med stora ugglor på i storlek 50!
Här va visst nya tråden. Nån som har sett en brun ugglemössa med knut i storlek 38/40. Den är slut här och finns inte i webshopen. Är desperat! Likaså efter den vita bodyn med stora ugglor på i storlek 50!
kan man använda kupongen på nätet?
vad är det för nummer på den? jag är på jobbet och ska betälla på nätet och koden är hemma.
Är det nån som sett den bruna ugglemössan med knut i storlek 38/40. Vill haaaaaaaaa! Är den slut överallt?
KOM IGEN NU OCH HJÄLP MIG alla som saknar velourbuxorna med stjärnan i större storlekar. De är ju perfekta!! Jagv ill ha till min 2 1/2 åring åxå!
Maila info@lindex.se och önska större storlekar!
snorky: nä det finsn väl inga velourbyxor flick? du menar de vanliga i bomull?
jahaaaa ja men då så, har väl tagit slut då förstås.... men bra att de finns iallafall. tack
om nån ser en söt mössa för nyfödda så skrik! jag menar en vanlig mössa inte hjälmmössa. gillar den bruna med ugglor och en knut på men den verkar inte finnas kvar i minsta storleken....
Någon som vet var det finns en bild på den bruna ugglemössan med knut?
De har kommit in nyheter på bebisavd på lindex.se men jag kan inte se bilderna. Kan ni de?