Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Då lägger vi till denna i favoriterna.

• lillronya
    lollypop skrev 2007-12-04 08:42:29 följande:
    En liten fråga bara...Tycker ni att jag ska starta en ny bildtråd, nu samtidigt med den nya huvudtråden!!!???Blir lite lättare att ha koll på dom båda trådarna då tycker jag!!!Bildtråden stänger nämligen ändå om 10 dagar!!!Vad tycker ni andra???
    Håller med resten av gänget.
  • lillronya

Hmmm, snart måste jag nog gå och titta i postlådan om jag också fått nån kupong. Fick ju ingen sist.

• lillronya
    jummie skrev 2007-12-05 14:20:48 följande:
    Nää vilket fusk..jg har inte fått min än!! *hemska tanke tänk om dom glömmer mig*
    Detta är ju katastrof!! Får hoppas att den kommer!
  • lillronya
    jollydolly skrev 2007-12-06 08:48:39 följande:
    Måste fråga om kupongen på 25% jag fick igår. Det står ju att den gäller på ett köp. Så det är inte bara på EN vara då utan på allt jag handlar vid köptillfället??
    25% på ALLT du handlar på ett köp. Bra va?!
  • lillronya

Gomorron gänget!
    Värst vilken rea det är på vissa Lindex. Det var det inte på det Lindex jag var på igår.
    Någon som vet om det är mycket rea på Lindex på Väla HBG?

• lillronya

Hmmmm...
    Då får man tota ihop en liten inköpslista inför rabattköp på Lindex i veckan då.
    Fast för en gång skull kommer jag inte på nåt.
    Vad ska ni andra shoppa??

• lillronya

Nu är jag sur!
    Tänkte prova beställa från Lindex för jag är för lat för att åka till butiken just nu. Men allt jag ville ha var ju slut! Suck!! Får jag väl ta mej till en butik iaf...

• lillronya
    zippis skrev 2007-12-13 11:46:02 följande:
    Visst kan väl en kille ha den lila snigelbodyn med gröna kanter? Den har jag köpt till min kille.
    Visst kan man det! Jag tycker man kan klä barnen precis som man själv känner.
    Själv har jag nog väldigt "pojkiga" kläder på min son. Men det finns det en ganska logisk förklaring till. Han är lillebror till fem tjejer.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2