• Waomi

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

När man shoppar på lindex i internetbutiken, kan man välja butik där man vill hämta ut då? eller hur funkar det?

• Waomi

Har inte sett d orangea plysch brallorna som ligger i bildtråden på lindex. Är d nya??

• Waomi

Blev juh glatt överraskad igår när jag var på lindex och shoppade. Fick 200:- rabatt och hade ingen aaning om att det var "sådant" erbjudande..kanske var tur det, för då hade jag väl shoppat mer än "nödvändigt"..haha..

• Waomi

Finns molnoverallen i brunt inne igen?

Har en strl 80 isåfall som jag skulle behöva byta till 74...

Pochahontas skrev 2008-01-06 09:42:42 följande:
    Jag tycker det verkar som om man på Lindex har noll koll... Jag har varit inne på två olika Lindex och frågat om Molnoverallen skulle komma igen, fick då beskedet att det gör den inte... Men nu finns den ju!Är inte första gången jag frågat som saker som dom svarat fel... Jag förstår att det inte är expediternas eget fel, men lite information inom företaget kanske inte vore helt fel? Har ju dessutom fått höra en massa andra exempel på dålig koll, t.ex det här med t3b2....
  • Waomi

Har redan en som hänger och väntar på mig i morgon..hinner inte idag..

annlu748 skrev 2008-01-06 10:26:46 följande:
    kolla www.lindex.se eller ring butikerna du har nära så slipper du springa omkring och leta =)
  • Waomi

Ni som handlar i onlinebutiken, hur bär ni er åt för att registrera flera rabattkuponger vid ett och samma köp (flera varor på barn exempelvis..)?????

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2