• xenaa

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

litw nya bilder fårn gårdagens shopping

♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa
    Nea 85 skrev 2007-12-06 10:23:02 följande:
    Vilken fin body med luftballonger på! den har jag inte sett tidigare, är den nyinkommen?
    oj dumt av mig att jag inte skrev i inlägget. den är köpt på kappAhl. var där o utnyttjade en 25% rabatt kupong så såg jag den. den var helt ny. hade kommit in i går. den kostade 79,90kr
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa
    Snorky skrev 2007-12-06 10:44:58 följande:
    vadå klockren kopia av kappahl??! Först ej sikke lej, sen lindex och nu kappahl! Vad är det här?? har de ingen fantasi alls?!?
    sant hehe men men tyckte den va fiin. men visst fantasilöst. de kopierar varann.
    Nea 85 skrev 2007-12-06 10:46:23 följande:
    Jaha.Är det dubbelstorlek på den??Tycker det är så dumt med Kappahl att det nästan alltid är det på deras kläder..Sonen har 80 nu, men har börjat använda lite 86.Då blir det så dumt med antingen 74/80 eller 86/92...
    jo jag tycker med det. sonen kan ha 74 nu men har 68 så jag köpte 74/80
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa
    Cajsan skrev 2007-12-06 10:55:55 följande:
    xenaa: vart kommer haklappen ifrån (en kompis letar efter en sån!)
    den är med från KappAhl kostade 39 spänn.
    Snorky skrev 2007-12-06 10:54:37 följande:
    xenaa: Jo, jag håller med, den är jättefin... men att kappahl kommer NU och kopierar den efter att både ej sikke lej och lindex hade exakt likadan, (iaf ej sikke lej, lindex hade ju den blåturkosa varianten) i våras. Men marknaden kanske inte är mättad ännu?? Men kappahl måste väl hänga med retrotrenden nu, de måste ha tappat asmkt på barnkläder eftersom de varit så tråkiga bra länge. Men nu verkar de iaf äntligen ha tänkt om. Undra när hm ska hänga på, eller om de ska köra sitt eget race länge till?!?
    hehe ja visst håller med dig.
    Ja de fattas bara Hm hänger på.
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa

go morron på er tjejer.
    idag ska jag inte till lindex "mitt" andra lindex hehe där brukar de ha mera än den som finns i stan.
    Så ska kika vad de har där.
    Sen ska passa på att hämta ut Leos 6 mån paket från libero som man ska hämtra dom på lindex.
    Så blir de att man handlar nått liiitet

♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa
    lewwe skrev 2007-12-10 15:52:24 följande:
    Tack så jättemycket. Det är bara att skriva ut den så funkar den som vilken kupong som helst, eller?
    njäää den ska väl användas med lindex club kort
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa

aaaa har de fått in lite färglada byssor nu. måste åka in o kika på dom

fast handla blir de nästa vecka. har hadnlat julklappar så man får vänta tills pengarna kommer på fredag nästa vecka wiiiiiiii

♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa
    kbrunn skrev 2007-12-11 16:46:34 följande:
    har du varit inne och kikat än? jag vill med ha nya velourisar till min lillkille (som tydligen har samma namn som din) men orkar inte åka till lindex för att kolla ser att vi bor i samma stad sååå...
    nej har inte varit inne o kollat än. hehe får se om man kommer ut i mon eller iaf på fredag blir de när vi handlar mat. ska kolla uppe i samarkand då. där brukar sortimentet vara större än den i stan.

Ja de hade vi tydligen hehe. fast din är rätt nyfödd din va grattis.
    ♥Leo 07-06-22 ♥
  • xenaa
    lilllinda skrev 2007-12-13 09:25:21 följande:
    När jag letade efter snigelbodyn i brunt till min pojke hittade jag den till slut på flick. påtalade då i kassan att de kunde hänga på pojk också så man inte missar dem eftersom de är unisex. Då tittade hon i kassan lite konstigt på mig o sa vi får besked på var de ska hänga när de kommer till butik o på denna har det då stått flick om den hänger där.Eh jaha vad svarar man liksom... Jag sa iaf ngt om att det var dumt system som de förlorar pengar på för alla orkar inte leta bland ALLA kläder varje gång de är på Lindex.
    alltså vad sjukt de är! Varför  "får" man inte ta flickkläder till sina pojkar. jag menar det mesta är rätt unisex ändå. som den bruna snigelbodyn.
    Jag brukar ta från flickavdelning till leo. bodysar och byxor.
    Va fan det är ju min unge ändå liksom. usch..
    ♥Leo 07-06-22 ♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2