För alla oss som gillar Lindex. Del 2
Fick inte heller någon kupong & jag som var och shoppade idag...
Ska man vara snål och göra återköp och köpa om grejerna igen. Hm.
Fick inte heller någon kupong & jag som var och shoppade idag...
Ska man vara snål och göra återköp och köpa om grejerna igen. Hm.
Tycker det är trist att de inte har några designers med egen fantasi, man kan ju bli inspirerad men behöver inte kopiera...
Hängde inte med riktigt. Får man använda kupongen utöver ta 3 betala för 2? Blir ju jättebra pris i så fall!
Men vad syns att de inte har de nya färgerna i webbshopen, tycker aldrig att man hittar "de tre man vill ha" i rätt storlek samtidigt...
Tack!
Har letat efter de nya fina velourisarna idag utan tur... Varför finns de ej i nätbutiken? Vill ju handla nu när det är rabatt
Gillar också Lindex dregelscarf man knyter i nacken, men varför bara 2 färger. Eller har ni hittat fler? Kanske är på väg nya, hoppas!
Jag tycker den nya rosa och lila färgen är lite för svag, mesig på något sätt, men man kanske vänjer sig!
Tycker de lurviga overallerna är helmysiga, synd att de ej går lite högre i storlek!
Såå fin tills man tar på byxorna....
Var det bara halva reapriset tom idag eller fortsätter det nästa vecka? Lillan är sjuk och jag vill också fynda!!!
Ingen som kan svara på om halva rea priset är kvar imorgon?
Vill hitta dotterna favvo pyjamas i större storlek!
Då kanske du även har svaret på frågan som ställts i tråden om det går att se via kortet att rabattkupongen är använd eller ej?
Syns det i så fall vilken av kupongerna man använt många har ju fått 2st olika...