• cooki

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Vad jag förstår från hemsidan så byter man kläderna i affären, eller?
    Då kan jag köpa ett par rosa velourbyxor och byta till bruna i affären i stan? Även fast jag bara betalat 26:- för dem på internet?

♥ Noah 061218 ♥
  • cooki
    jummie - Men om jag använt rabattkoden som finns i tråden, den som ger 62.50:- i rabatt, får jag betala extra i butiken då?
    ♥ Noah 061218 ♥
  • cooki
    jummie - Ok, vad bra! Då kan jag lägga en beställning till då (och en till mamma)
    ♥ Noah 061218 ♥
  • cooki

Nån som köpt de gröna velourbyxorna?
    Jag köpte tre par i strl 80, men det skiljer en hel mudds längd på de gröna och de andra färgerna. De är som strl 74, men det står 80 på prislappen och lappen i brallan, felmärkt kanske?

♥ Noah 061218 ♥
  • cooki
    IntravenösFylletös skrev 2007-12-18 22:02:39 följande:
    det kan nog stämma.finns en bild i bildtråden som ja lagt ut. både de orangea och de gröna står det att det är strl 80 på...men de gröna ser ju mycket mindre ut ju.
    Kollade bilden och de ser ju också mindre ut. Lustigt att det skiljer så mycket, de gröna tog jag på pojksidan. Jag som ville ha den färgen, men inte i samma storlek som de byxor han växt ur nu.
    ♥ Noah 061218 ♥
  • cooki

Kupongen som några så snällt delat med sig av här, som gäller 1/2-15/2, den måste väl gå att skriva ut och använda fler gånger va? Då kan man ju köpa på sig ett lager av alla underbara babykläder!

♥ Noah 061218 ♥
  • cooki

Det låter ju kanon. Får passa på när det inte är samma personal kanske. Sen har jag fyra Lindex att gå till med, så det blir perfekt.

♥ Noah 061218 ♥
  • cooki
    miniGrynet skrev 2008-01-22 20:39:56 följande:
    Ja, jag har ett som är nära sen är ju hela Stockholm fullt av Lindex-butiker! Men då ska man orka ta sig in till stan! Får se hur jag gör, jag håller på och försöker lugna ned min shopping lite nu...
    Mm, det borde jag med. Men det blir ju så billigt om man har 50:- rabatt. Funderar på att investera i de söta babykläderna till eventuella framtida barn, de kostar ju bara en tia med rabatten så det kan man ju leva med.
    ♥ Noah 061218 ♥
  • cooki

Nån som vet hur det är med 25% kupongen man får från KappAhl om man reggar sig på hemsidan, kan man skriva ut och använda den flera gånger också!?

♥ Noah 061218 ♥
  • cooki
    rply skrev 2008-02-12 21:55:54 följande:
    nån som sett e rosa/brun bodie med moln på?
    Om det är dem nya moldbodysarna du undrar över så finns de i Lkpg (jag såg dem på tornby men de borde ju finnas i stan med). Om du nu har möjlighet att åka dit.
    ♥ Noah 061218 ♥
  • cooki
    rply skrev 2008-02-12 22:24:52 följande:
    aa menar dom i bildtråden.. men kompisen sa rosa i dag på ikano? i lkpg.. ??
    Läste inte vad du ville ha för färg, hur som helst så tittade jag inte på tjejsidan så vilka färger som finns där vet jag tyvärr inte, konstaterade bara att de bodysarna finns där.
    ♥ Noah 061218 ♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2