Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Måste tipsa om de nya färgerna på velourbyxorna som har kommit in på t3b2(baby) - köpte lila, orange och en ny blå färg!
    Fräscht med lite glada färger

• Smultronhjärta

Här på Lindex hängde blå och orange byxor på pojksnurran och lila samt mörkare rosa på flicksnurran - på baby...Hon i kassan sa att dem var uthängda idag så det kommer nog

• Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2007-12-10 23:10:32 följande:
    orange och lila???  DET måste jag ha! var det såndana ta tre betala för två eller??
    Japp
  • Smultronhjärta
    Peak skrev 2007-12-11 11:00:22 följande:
    är det någon som har sett en pyjamas som är vit och svartrandig tror jag, med blå detaljer och så stod det ju nå´t kul på bröstet, typ Love me eller liknande. Hon sa att den "nog" bara fick upp till 80, men jag vill ha den i 86 - någon som har sett?Varför ska de vara så snorliga på mitt Lindex? Skitstöriga!!Jag visste inte heller att byxorna bara gick upp till 80 på baby, och bodysarna till 86 - varför har de så??När man använder 25%-lappen får man ta 3 bet för 2-rabatten först och sedan 25% på det? Man fick på reaplagg iaf för det frågade jag igår!
    Puff, vill oxå veta..
  • Smultronhjärta
    miniGrynet skrev 2007-12-11 13:26:07 följande:
    Nu har jag mailat Lindex och frågat om rabatten gäller på t3b2 även denna gång med 25%-kupongen. Får se när och vad dom svarar.
    Toppen rapportera gärna. Det verkar som om vissa butiker gör det och andra inte...
  • Smultronhjärta
    miniGrynet skrev 2007-12-11 22:33:25 följande:
    Funkade inte nu när jag testade heller.... Underligt! Nu klickade jag iofs bara ner 3 saker och inget mer, men det borde ju inte spela så stor roll... (själv har jag tappat bort min kupong som jag fick via posten, och jag som tänkte handla imorrn... )
    Men du kan ju skriva ut en ny och använda i butiken
  • Smultronhjärta

Här finns det minsann ingen stjänoverall..Därför fick lindexkortet åka brevledes till Jpkg -fixa en overall med 25%kupongen och sedan snällt komma hem med brev igen! Är ju trots allt smålänning ;-D

• Smultronhjärta
    Peak skrev 2007-12-12 13:18:31 följande:
    ni som ska till Lindex - om ni ser randiga pyjamasen (bild i bildtråden) kan ni kolla om den finns i 86 om ni har lust
    På hemsidan går den bara upp till stl 80 så jag tror inte att den finns i 86..
  • Smultronhjärta
    zippis skrev 2007-12-13 12:43:05 följande:
    Den är 40% på idag! Jag köpte en till i större storlek att spara. Älskar den!
    Har du någon aning om hur deras mössor är i storlekarna?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2