För alla oss som gillar Lindex. Del 2
oj har det kommit en till overall. hoppas dom har hunnit plocka upp lite nytt i "min" lindex butik. Ska på clubkväll imorron *längtar* ska bli så kul
oj har det kommit en till overall. hoppas dom har hunnit plocka upp lite nytt i "min" lindex butik. Ska på clubkväll imorron *längtar* ska bli så kul
hej på er! tänkte fråga här inne om dom svarta velourbyxorna finns kvar på baby? har varit 2 gånger på mitt lindex men inte sett några, har varit så långa köer så jag orkade inte stå där för att fråga.
ingen som vet något om svarta velourbyxor finns kvar på lindex?
tjatig fråga jag vet nån som vet vart jag hittar adressen till lindexkupongerna? eller nån som kan länka kanske?
hej på er.
tänkte fråga om nån köpt denna jackan?
http://www.lindex.se/Products/Product.aspx?ID=7851&subid=1357441&prodid=1380655&parentid=111365&promolevel=true&color=477360&NewView=true
tycker den ser väldigt fin ut.
varför kan jag bara skriva ut den ena av kupongerna. fattar inte den som kommer upp på deras hemsida kan jag inte skriva ut
Anna2barn-såg att du hade problem med att handla med 2 kuponger, vilket lindex va du på? Ska kanske in till kalmar och handla imorron så jag kanske ska välja d andra lindex då
kommer ni in på lindex hemsida? funkar inte för mej juh