• jummie

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Har alla fått kupongen på 25% på ett helt köp? Har inte fått min än

• jummie
    Snorky skrev 2007-12-04 11:00:47 följande:
    Min kupong kom idag på posten! Men den gäller först 11-14 dec. Så det är ett tag kvar. Så ni andra hinner nog få den innan den börjar gälla också!
    *phuuh* skönt Ska handla en hel drös med julklappar o vill ju inte missa nån rabatt!
  • jummie
    rebmetpes skrev 2007-12-04 12:38:11 följande:
    fick en 25% kupong i dag
    Tror jag ska åka hem o kolla brevlådan:-d Tror ni det är giltigt frånvaroskäl?
  • jummie

miniGrynet: tycker alltid att det är NÅT man behöver. Kalsonger, trosor eller nåt till mamma Allt beror ju lite på vad kupongen gäller..

%kuponger använder jag nog nästan jämt då jag tycker oftast att dom gäller hela sortimentet o då inte blir så begränsad. Men om man ska upp i en viss summa för att få rabatt så handlar nog inte jag om jag inte kommer upp i den summan utan att behöva lägga till saker jag inte vill ha.

• jummie
    lillronya skrev 2007-12-05 13:01:50 följande:
    Idag fick jag min kupong!!
    Nää vilket fusk..jg har inte fått min än!! *hemska tanke tänk om dom glömmer mig*
  • jummie

Kollade igenom reklamen som jag fick idag..o vad skådade mitt vänstra öga om inte en rabattkupong! Den hade hamnat i hööögen av reklam som vanligtvis åker rätt ner i återvinningen

• jummie

Har tagit ledig den 11:e, ska hänga på låset och sen gå lös

• jummie

Fast vad är skillanden eg? Om ni köper ett presentkort eller en vara? Ni får väl samma rabatt oavsett?

• jummie
    miniGrynet skrev 2007-12-06 13:43:40 följande:
    Fast man brukar inte tillåtas att handla presentkort med rabatt. Precis som på tex H&M då man inte får dra bonus-kortet när man köper presentkort, för då kan du ju sätta det i system och köpa presentkort och få bonus, sen handla kläder för presentkortet och även då få bonus.Nu har ju inte Lindex något sådant system, så det är ju inte riktigt samma sak.
    Nä men saken blir ju densamma..Om jag ist köper en tröja för 100 kr o använder rabattkoden så blir ju samma summa som för ett presentkort på 100 kr. Som jag sedan anväder för att köpa samma tröja typ..Så det blir ju ingen förtjänst att handla presentkort kontra de plagg man ämnar använda presentkortet på.
  • jummie
    stido skrev 2007-12-06 13:43:23 följande:
    Jag vet visserligen inte hur länge rabattkoden gäller...men tänkte att presentkortet gäller en längre period och att jag vet att jag har lättare att shoppa IRL
    DET däremot kan jag förstå!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2