Inlägg från: Knyttet88 |Visa alla inlägg
  • Knyttet88

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Nu får jag hoppa in här jag med........var på lindex i helgen och fick tag på den nya moln overallen st 80 till min flicka. Egentligen så tycker jag den är lite för rosa när man jämför med den bruna ( som jag oxå har =)). men vad sjutton gör det. Tycker att modellen på overallen är kanon och den bruna är bara st 74 så den hade inte räckt hela säsongen ändå. Fick även tag på ett supersöt set med jacka, byxa ocj tröja där det var fullt med hjärtan på tröjan och på jackan var det små hjärtan som fickor. SÅÅÅÅ sött. Och säkerligen superskönt att ha på sig.
    Måste man vara + medlem för att kunna lägga upp bilder i bildtråden?

• Knyttet88

Jummie:
    Jag köpte ett par knallröda mysbyxor till min pojke i hm rowells katalogen. Då fick man två par för 99 kr tror jag att det var. De är supersköna och rullar ofta i tvättmaskinen men har inte tappat ngn färg.

• Knyttet88

Vill bara säga till er som missat att stjärnoverallen finns under nyinkommet på lindex hemsida. Alla storlekar finns kvar så skynda att fynda och få 25 % rabatt på den med rabattkupongen !!!!!!!

• Knyttet88

Måste bara fråga om de fina molnjeansen som jag såg i bildtråden. Finns de på lindex hemsida oxå?
    Vill ha!!!!!
    Måste bara säga att min stora pojke har oxå de svart jeansen från hm och han har matchande skjorta och kofta oxå. Sååå himla snyggt. Men han är en spinkis och det krävs nog för byxorna är verkligen smal fit.

• Knyttet88

Min dotter behöver verkligen byxor så jag köpte fem par velor i de nya härliga färgerna och en body på t3b2 + en pyjamas. Sedan skrev jag in rabattkoden till 50kr och fick det med. Så totalt med porto och allt 354 kr. Kan inte bli bättre tycker jag. Blev lite konfunderad när 50 kr rabatten blev 62,50 i avdrag får väl se vad det blir när man skall hämta ut det.

• Knyttet88

Så underbart fina kjolarna i bildtråden är. VILL HA!!!!!!!
    Får nog ta en väg om Lindex och kolla.

• Knyttet88

Min flicka har st 80 på lindex och st 74 i de andra märkena som jag köper. Så jag upplever dem oxå som mindre om man jämför.
    Köpte snigelbodysarna i st 80 tack o lov får jag väl skriva.
    Men blev lite småsur när jag plockade ur dem från tvättamaskinen för de luktade kraftigt av kemikalier. När de hade torkat så luktade de ingenting. Är det ngn här inne som oxå märkt det?.
    De andra kläderna från Lindex kan ju de flesta tvättas på 60 grader och där har jag inte märkt ngn konstig lukt.

• Knyttet88

Jag köpte på mig ett par byxor till i brun velor då de andra ständigt låg i tvätten. Har ett par från me&i oxå med de använder jag aldrig då de snurrar sig i resåren hela tiden.
    Måste bara säga att man blir så glad av att titta i bildtråden. Så många härliga färger och plagg Lindex har just nu. Har aldrig varit roligare att gå in där. Köpte själv bamses nya klänning med molnbyxor till samt kjolen och tröjan med moln häromdagen.
    Men bilder ligger redan här så därför har jag inte brytt mig om att fota. Men nu är det slutshoppat här för ett tag (om jag kan hålla mig). Sparar pengarna till nya sofföverdrag istället. Vill ha den röda manchestern som är till ektorp soffan på IKEA. Såååå snygg.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2