• Line80

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

va avis jag blir att ni fått trevlig post.. själv har jag inte fått ett enda dugg.. posten måste ha glömmt oss idag

• Line80
    Mollymajs skrev 2007-12-05 21:17:56 följande:
    Jag har letat efter de röda byxorna i butik men inte hittat dom. lite tur ju eftersom det du beskriver låtter kalas fint, har du sett de i butik lr?
    såg både de röda å de jag vill ha i Kista idag
  • Line80
    Linndan skrev 2007-12-06 22:06:54 följande:
    en tjejkompis är på jakt efter en heldress från lindex, mörkblå tror jag med en liten vit stjärna på ena sidan bröstet. nåt som nån känner igen för jag har inte sett den. (kikar åt na)
    måste vara den bruna velour dressen som såldes för ett tag sen, vet ej om den finns kvar längre?
  • Line80
    Linndan skrev 2007-12-06 22:43:34 följande:
    hm, ja brun kanske den va, har för mig hon sa mörkblå. men iaf, så den kanske dom har slutat sälja då?
    ingen aning.. men det är säkert urplockat på storlekar.. du får kolla eller så kanske nån annan här vet
  • Line80
    Mollymajs skrev 2007-12-11 22:08:25 följande:
    Näe det erbjudandet tog slut igår tror ja det va. Klänningen kostar nu 149 kr istället för 49 som det sista erbjudandet va.
    ja men varför inget nytt erbjudande då?
  • Line80

men gud va alla fått fel färger på sina klänningar .. ni kanske ska byta me varann

Har iaf uppdaterat bildtråden med dagens shopping för 25% kupongen och sen barnens julkläder.. visst kan man ha slips till piké tröja? tycker det är så dumt att köpa en skjorta som bara kommer användas en eller två ggr..

• Line80
    Snorky skrev 2007-12-12 20:47:58 följande:
    Line: gu vilka snygga stuprör! Såna måste jag nog glo efter på hm med alla kuponger, tillgodon, byten o gu vet vad jag har! Hittar ju typ ingenting annars när jag själv är där!
    ja dom föll jag för.. å colin älskade den där röda gitarren som hänger i ena hällan..
  • Line80
    Snorky skrev 2007-12-12 21:06:34 följande:
    vad kostar de?
    hmm.. 179:- eööer 199:- kommer inte ihåg exakt.. (köpte de inte idag).
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2