Inlägg från: 3 barns mor |Visa alla inlägg
  • 3 barns mor

står ju på kupongen som man fick i mailet att den ej kan kombineras med andra erbjudande eller rabatter.

miniGrynet skrev 2007-12-11 13:26:07 följande:
    Nu har jag mailat Lindex och frågat om rabatten gäller på t3b2 även denna gång med 25%-kupongen. Får se när och vad dom svarar.
  • 3 barns mor

har beställt den rosa/röda klänningen ska hämta den i morgon då får man se vad det blir för färg.

• 3 barns mor

man kan inte använda kupongen på t3b2 på deras hemsida

• 3 barns mor

gick inte när jag testade t3b2 men la bara in dom 3 plaggen men tog jag bort ett plagg då registrerade kupongen direkt. men ska kika i butik i stället.

Mollymajs skrev 2007-12-11 22:40:52 följande:
    Ja har nu använt kupongen på hemsidan o fick rabatten på 3 för 2 och ett par snickarjenas.
  • 3 barns mor

va och hämtade den där klänningen som dom hade på x-crismas beställde den rosa/röda. men fick den andra bruna så hade dom inte den röda i storlek 92 i butik tog då 86 men den kommer hon växa ur innan jul. nån som vet om dom finns kvar i butik i stockholm i storlek 92.

• 3 barns mor

ringde till bålsta bor närmas det och dom hade så nu är den undanlagd till i morgon
    mollan nu skrev 2007-12-12 15:13:10 följande:

såg den vid hötroget i går
  • 3 barns mor

Får man byta/ lämna tillbaka strumpbyxor till barn ?

• 3 barns mor

nån som vet om man får byta eller lämna tillbaka strumpbyxor till barn på lindex ?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2