• Ziria

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

jummie skrev 2007-12-04 10:54:48 följande:
    Har alla fått kupongen på 25% på ett helt köp? Har inte fått min än
    Jag har inte fått nån sån kupong....
    ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • Ziria

Så där jag, nu har man vart och handlat lite och lagt upp i bildtråden! Känner mig nöjd

ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • Ziria

Syrra: Den rosa tunika/klänningen din tjej har på sig på kortet i bildtråden är bara sååå fin. Jag har försökt få tag på den, men bara hittat i stora storlekar. Vad köpte du för strl. och i vilken affär?

ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • Ziria
    syrra skrev 2007-12-05 11:07:54 följande:
    Ziria: det är stl 68 och jag köpte den i Strängnäs men det är ett tag sedan tyckte att jag såg någon i mindre storlek när jag var där i förra vecka.
    Ok, så det finns på baby avdelningen... nu har min tjej lite större strl. 86... men jag har bara hittat den i ännu större här i Täby Fundersam.
    Ska en tur till S-näs i nästa vecka. jag får nog springa in och kolla om det kanske finns nån till min tjej Skrattande, hoppas!
    ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • Ziria

Det hade jag missat... charmmiss, du är väl för bra!!! Tur att du håller reda på mig Flört
    Klart att jag kan hitta något mer

charmmiss skrev 2007-12-05 13:25:10 följande:
    nu fick jag med mina kuponger, även kuponger från HM, helt värdelös rabatt bara 10% på barnkläder.Ziria- den klänningen ä med på t3b2 du kanske hittar något mer
    ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • Ziria
    jummie skrev 2007-12-05 14:20:48 följande:
    Nää vilket fusk..jg har inte fått min än!! *hemska tanke tänk om dom glömmer mig*
    Jag har inte heller fått nån kupong... *snyft*    Flört
    ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • Ziria
    Tove H skrev 2007-12-05 14:59:10 följande:
    Nu hämtade jag ut mina två tröjor för 15 kr hehe.Theo älskade dom!!!
    15kr ?? det var bra pris det
    ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • Ziria

Hur kommer det sig att inte jag får någon rabatt kupong??  Gråter

ღ Alicia mitt ♥ ღ
  • Ziria
    Nelly05 skrev 2007-12-06 13:51:17 följande:
    Jag handlar en hel del på lindex och drar clubkort men får aldrig rabattkuponger..hrmpf..och försöker man ringa går det inte att komma fram med frågor om erbjudanden
    Inte jag heller. Jag vet inte varför?...
    ღ Alicia mitt ♥ ღ
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2