• ikve

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Någon annan som haft problem med att logga in?
    Hade glömt mitt lösen och begärde ett nytt men det funkar inte.

Står ju att man ska få 50kr i rabatt med en tidgare kod, men det står att man får 62,50kr i rabatt. Så jag ska passa på att beställa ett 100kr rabattkupong

• ikve

Tack för alla tips!
    Nu har jag beställt den blommiga klänningen i färgen dark coffe med 50kr rabatten, så det blev 19kr. Bra köp

• ikve

Den bruna klänningen som finns för 49,50kr idag, har ni sett några matchande leggings/strumpbyxor till denna?

• ikve
    miniGrynet skrev 2007-12-07 18:03:33 följande:
    Jag hittar inte ens den där klänningen i annat än det där paketet för dagen, och där finns den bara i rosa... Vart hittar ni den bruna?
    Unden Crazy Xmas erbjudanden finns den!
  • ikve
    miniGrynet skrev 2007-12-07 18:06:01 följande:
    Tack!
    Så lite så
  • ikve
    Vos skrev 2007-12-10 13:19:03 följande:
    Jag vet att om jag beställt tex på hm och fått paketet till Statoil så har jag fått nån kod via sms men har ändå varit tvungen att visa leg....Han få prova och se om det går annars får jag åka in.Det är bara det att jag bor på en ö och måste ta färjan till fastlandet för att komma till Lindex så även om det bara tar fem min till färjan och sen fem min till Lindex så tar färjan en kvart och man måste passa tid och bla bla bla....Gubben åker ju som sagt förbi dagligen...
    Jag tror nog att han ska kunna hämta ut dina paket, sambon brukar för det mesta hämta ut mina paket och det går hur bra som helst!
  • ikve

Har någon haft samma problem som jag?
    Har loggat in på min profil på Lindex hemsida och där står inte mitt clubkortsnr med och när jag försöker skriva in det så står det bara att nr kan inte kopplas ihop med din profil?

Visst är det alla siffor på kortet som ska stå med?

• ikve

Va och hämtade ut min crazy xmas klänning, den som fanns för 49,50 idag. Hade beställt brun/orange men fick rosa/röda

SUCK!

Den kan ju inte tagit slut heller för den orange/bruna finns ju kvar på hemsidan i alla fall!

• ikve
    miniGrynet skrev 2007-12-11 13:22:43 följande:
    Det är väl underligt om dom byter ut klänningen till en annan färg, utan att man godkänt det?! Det hade jag klagat på... Tänk om man inte bor vid en Lindex-affär så man inte kan hämta ut eller lämna tillbaka den där gratis, utan då får man betala 80 kr i frakt (fram o tillbaka) pga att dom byter färg på kläderna man beställt istället för att höra av sig och säga att den är slut i den färg man önskat. Har också paket att hämta på min affär, ska nog hämtas imorrn. Får se vad jag fick för färg på dotterns klänning då.
    Bor själv 15 mil ifrån närmsta Lindex, syrran hämtade ut mitt paket åt mig. Har mailat Lindex ang detta, dom får så lov och kompensionera (stavas?) mig. Dom kunde åtminstone sagt till om den bruna va slut i så fall..
  • ikve

Ingen som har bild på dom nya velourbyxorna i dom nya färgerna?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2