Inlägg från: AsfaltsBlomma |Visa alla inlägg
  • AsfaltsBlomma

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Jag var på shoppingrunda idag. Köpte bl a den nya bodyn på t3b2. Den vita med gröna djur. Gillar egentligen inte body längre på sonen men har planer på att sy om den till tröja. Ska bara få tummarna loss också. Har redan några andra som ska sys om. Hemlis

Köpte också de supersnygga manchesterjeansen på HM. I love!

Bilder kommer snart i bildtråden.

• AsfaltsBlomma
    gosmamman skrev 2007-12-15 19:49:00 följande:
    Var nyss inne i bildtråden och där fanns ett par svarta manchester jeans men en röd gitarr på. Någon som vet vad dom kostade??? var det strl 86 och uppåt????
    Jag köpte dessa jeans igår och tror de kostar 199:-. Finns även att köpa på hm.se såg jag innan. De är asgrymma!
  • AsfaltsBlomma
    gosmamman skrev 2007-12-15 20:20:10 följande:
    Nu såg jag varför jag inte hittade dom, för att på bilden var nyckelringen inte med. Tyvärr var dte fel strl som fanns kvar.
    Vilken storlek söker du?
  • AsfaltsBlomma
    gosmamman skrev 2007-12-15 20:20:49 följande:
    tack för hjälpen
    Vassego!
  • AsfaltsBlomma
    Mstery skrev 2007-12-15 20:51:06 följande:
    idag har jag köpt plastisock kopian... I LOVE!!
    Vilken är det? Bild?
  • AsfaltsBlomma
    Knyttet88 skrev 2007-12-15 20:50:54 följande:
    Måste bara fråga om de fina molnjeansen som jag såg i bildtråden. Finns de på lindex hemsida oxå?Vill ha!!!!!Måste bara säga att min stora pojke har oxå de svart jeansen från hm och han har matchande skjorta och kofta oxå. Sååå himla snyggt. Men han är en spinkis och det krävs nog för byxorna är verkligen smal fit.
    Ja, jeansen från hm är verkligen smala! Sonen har 80 i andra byxor men i dessa har han 92. Sen är han iofs en liten knubbis också.
  • AsfaltsBlomma
    softsofie skrev 2007-12-20 21:27:48 följande:
    ställer min fråga igen...får man mixa t3b2  från olika avdelningar?
    Jag har inte fått mixa mellan pojk/flick och baby. Står på baby att det endast gäller t3b2 på det sortimentet.
  • AsfaltsBlomma
    2007 Mamma skrev 2008-01-08 15:21:18 följande:
    Ang. de bruna hängselbyxorna som flera sett på rea, vad kostade de då?? ord.pris va väl 129kr???? Ni som har dessa byxor i strl.98, hur gamla är era barn?Pelagonia: Strl.86 är lika långa som velourbyxorna strl.80. De är lite smalare i midjan oxå tycker jag då velourbyxorna är lite stora.
    Är lite osäker på vilken storlek jag tog i hängselplyschisarna till sonen men tror det är 98. (Han sover just nu så jag kan inte kolla i garderoben) Han är iaf 1 1/2 år. De är långa på honom men jag har satt i resår så de sitter perfekt nu!
  • AsfaltsBlomma

Någon som sett den bruna filten i Malmö/Lund området?

• AsfaltsBlomma

Såg i en butik idag att de hade tumvantar till barn för 59:-. Thinsulate med lite högre skaft som går upp på armen. Någon som vet om dessa är bra? Vattentäta? Sonen behöver ett par inför förskolestarten och 9:- för ett par vantar är ju ett bra pris.

• AsfaltsBlomma

De här skalbyxorna som många av er här köpt, när är det tänkt att barnen ska använda dem? Sonen ska snart börja på förskolan och jag har nollkoll på vad för ytterkläder som behövs. Har overall och regnkläder till honom men det räcker kanske inte?!

• AsfaltsBlomma
    Snorky skrev 2008-02-06 23:21:30 följande:
    Vi använder överdragsbyxor hela vårarna o höstarna samt mild vinter. De är kanon att dra på över byxorna för att dels skydda mot smuts men även är de vattenavstötande och skyddar mot vind. Kanonplagg verkligen och dagis älskar de! Lindex överdragsbyxor är otroligt prisvärda och har varit helt kanon enligt mig.
    Tack för svaret! Då blir det ett par överdragsbyxor också nu när jag har kupong.
  • AsfaltsBlomma
    Nea 85 skrev 2008-02-19 23:17:28 följande:
    Om någon vill så får den jättegärna lägga upp en bild i bild-tråden på mitt senaste inköp. (första bilden i mitt galleri).Jag har inte plus nu.Jacka från Lindex och mössa från Kappahl.Betalade 209:- för jackan (med 30% kupong, ord. pris 299. Och mössan fick jag gratis mot uppvisande av sms (ord.pris 49,50
    Har också köpt den jackan. Så snygg! Mössan var också jättesnygg. Får bli en runda till Kappahl idag.
  • AsfaltsBlomma
    Line80 skrev 2008-02-20 17:42:41 följande:
    ohh nu har jag hämtat paketet på Lindex samt köpt en till skinnjacka och den är till MEJ så nu ska dottern och jag matcha varann me stuprör, converse skor och skinnjackorna
    Snyggingar! Då matchar ni även mig och sonen. Skönaste stilen ju!
  • AsfaltsBlomma
    IaPia76 skrev 2008-02-20 17:49:28 följande:
    Måste bara fråga hur ni tycker storleken på skinnjackan är?
    Vill också veta!
  • AsfaltsBlomma

Lite ot men sonen ska börja på förskolan snart och då måste man väl märka kläderna!? Så hur märker ni era barns kläder? Har sett någon sida som säljer lappar man fäster i plagget så man slipper använda märkpenna. Vad föredrar ni?

• AsfaltsBlomma
    maggan75 skrev 2008-02-26 20:28:20 följande:
    Jag har vävda band som man stryker på kläderna från www.namnband.seHar även köpt från  www.namnlappar.se där finns det jättebra namnlappar som liksom "smälter " när man stryker å dem sitter garanterat
    Tack, ska kolla in de sidorna.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2