• Mstery
    miniGrynet skrev 2007-12-15 21:08:27 följande:
    Tycker att man ser rätt bra på den bilden? (om vi nu menar samma bild vill säga. )
    ja den e ju dålig som sagt..skitsnygg iaf.. den gröna e inte fin..färgen e typ lite neon
  • Mstery
    xenaa skrev 2007-12-15 21:55:53 följande:
    mstery - var inne o kolla dina bilder. så fina kläder och grejer du gör. vad hittar du alla mallen o sånt.man får en sån lust att göra lite själv hehe men sen vet jag att jag påbörjar nått så ligger de halvfärdigt där hehe
    tack... antar att ni menar mönster??
  • Mstery

dom här set erbjudanden som finns på lindex.se gäller dom i affären med? jag har köpt en tröja men om man får byxorna till för bara 51kr till så vill jag ju ha dom. Nån som vet? Såg inget om det när jag köpte tröjan..

• Mstery
    Pigelinen skrev 2007-12-27 09:41:15 följande:
    Jag måste försöka fjäska för Lindex... vet inte hur det ska gå men jag får försöka, någon med erfarenhet? Min man hade köpt underkläder till mig i julklapp men han hade köpt min vanliga storlek på bh och den var förliten nu eftersom jag vuxit (är gravid i v 6)... men han har självklart inte sparat kvittot.. -du har ju alltid haft den storleken... var hans kommentar.. hoppas att det går att byta ändå, dessutom var det puch up effekt på denna och det behöver jag knappast nu.Jag har hittat ett konto utdrag på hans bankkonto med datum, summa och ett nr skulle gissa att det är deras butik nr. Kan det vara till hjälp? Tror ni att jag får byta?Sen undrar jag också om någon har tips på en bra skön bh som man kan ha när man är gravid? 75 B i vanliga fall och gillar puch up men skulle gissa på att jag är 80C nu och vill inte ha puch up utan en bekväm bh, alla mina gamla skaver och de ramlar ur...
    ska väll inte vara några problem om lappen sitter kvar. jag bytte en body utan kvitto igår
  • Mstery

Jag hann iaf sälja våran senaste för 155kr..var väll helt okej. Har gett upp molnoverallen nu..fin men opraktiskt med öppning på sidan. Dryg att knäppa med.  Kör den gråa teddy overallen ut och in nu istället!

• Mstery
    pelagonia skrev 2008-01-31 19:35:47 följande:
    Skrev ut 10 kuponger idag..Men VI hittar inte sambons Lindexkort...
    du kan inte logga in på nätet på hans konto då om han har nått och kolla kortnumret
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2