• memlis

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Den här tråden är inte bra för mig. Måste ta mig till Lindex imorrn

Mamma till prinsessan Ebba född 070226
  • memlis
    jummie skrev 2007-12-06 14:02:20 följande:
    Nej nej nej vänta tills den 11:e o använd rabatten!!
    Jag har ingen rabattGråter
    Antar att ni har fått den för att ni har Lindex-kort? Jag har försökt i en evighet att fixa det över nätet men det har inte funkat. Men nu har jag äntligen fyllt i en lapp som jag hittade i en butik så snart har jag oxå ett kort
  • memlis
    jummie skrev 2007-12-06 14:08:16 följande:
    Åhh stackare där! Men du..koden för rabatten finns ju här i tråden så du kan säkert använda den om du gör en internetbeställning!
    Bra idé Ska börja med att åka till butiken imorrn. Förresten, kan man inte få nån rabatt när man blir medlem? Har för mig att jag hört det...Men kanske bara nåt som jag önskar
  • memlis

Kan nån dela med sig av koden?

• memlis
    charmmiss skrev 2007-12-07 10:45:46 följande:
    l47001har oxå använt två ggr, sen blev det stopp
    Tack Ska genast gå in och kika
  • memlis

Så där ja! Då har jag beställt från nätet för första gången hos Lindex Hade lite beslutsångest över vart jag skulle hämta paketet men jag latade mig och såg till så det kommer till vår ICA-butik

• memlis
    Snorky skrev 2007-12-07 12:13:51 följande:
    okej... men det kostar extra va?
    ja, det kostade 40:- att få det till butiken. Men konstaterade ganska så snabbt att 40:- är ju parkeringspengarna om jag ska hämta det på stan
  • memlis
    Snorky skrev 2007-12-07 12:22:52 följande:
    ja, därför åker jag oftast buss ist, för en 10:a... (eller tar en långpromend om det är okej väder... just nu bara regnar det ju jämt ) Fast oftast kanske man uträttar andra ärenden på stan när man hämtar paketet Men självklart gör man som man vill... håller med om att det är snordyrt att parkera, dessutom jobbigt att passa tider.
    Ja du har helt rätt. Men idag kände jag att latmasken hade övertagit min kropp. Dottern är sjuk IGEN och tänkte mig att jag skulle upp och trängas på stan. Nej, tack
  • memlis

Fick sms idag om att jag har ett paket att hämta Blir till att fixa det imorrn

• memlis
    softsofie - Va fina kläder dina barn hade på sig i bildtråden
  • memlis

Angående rean. Är det nån rea på nätet oxå?Fundersam

• memlis
    maggan75 skrev 2007-12-17 10:07:20 följande:
    Det tror jag , de brukar ju ha rea på nätet ibland   Säger hon som INTE tycker om att trängas med folk på mellandagsrean  
    Jag tycker inte heller om att trängas så jag sitter hellre hemma i soffan framför datorn
  • memlis
    almn skrev 2007-12-17 10:11:31 följande:
    Gillar heller inte att trängas med en massa folk. Men man hittar ju mycket mer i affären än på datorn. Handla massa...
    Ja det är väl så illa
  • memlis

Idag fick jag äntligen mitt Lindexkort

Fick en värdecheck på 50:-. Skulle vilja använda den på internet. Nån som vet om det går? Lyckas inte hitta nån kod...

• memlis
    inka skrev 2008-01-08 14:37:59 följande:
    jag fick också mitt klubbkort idag med rabattchek så det måste ju handlas innan den inte är gilltig längre
    Ja, självklart måste den det
    Men min undran är om den inte går att använda på internet. Jag tycker det borde funka...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2