Inlägg från: Tvillingmamma2007 |Visa alla inlägg
  • Tvillingmamma2007

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Nea 85 skrev 2007-12-06 09:40:05 följande:

Får du aldrig nåt??Ring till kundtjänst då! Jag fick inte heller nåt förut trots att jag handlade regelbundet och drog club-kortet. Men då fixade hon det och nu verkar jag "vara med" på utskicken.
    Jag har inte ens fått mitt clubkort fastän jag ansökte i aug! Mailade igår och vips så hade visst min ansökan försvunnit som jag lämnade in i butik...hmmmmmm
  • Tvillingmamma2007
    xenaa skrev 2007-12-07 08:56:28 följande:
    go morron på er tjejer.idag ska jag inte till lindex "mitt" andra lindex hehe där brukar de ha mera än den som finns i stan.Så ska kika vad de har där.Sen ska passa på att hämta ut Leos 6 mån paket från libero som man ska hämtra dom på lindex.Så blir de att man handlar nått liiitet
    Hoppas du får tag på ett libero-paket här var det verkligen bristvara på dem!
  • Tvillingmamma2007

Kanske nån kan svara på en storleksfråga? Mina killar har 80 på babyavdelningen och jag undrar om det är stort hopp till pojk 86 eller hur är de i storlekarna på pojkavd? Det finns ju större bodys på baby men tröjor och byxor är ju 80 störst som det verkar. Så tråkigt tycker jag, jag vill ju fortfarande handla på baby eg. synd att de inte har 86 som störst istället!

• Tvillingmamma2007

Puffar min storleksfråga...Är det ett stort hopp mellan baby 80 och pojk 86? Eller är det som mellan baby 74 och 80 t ex?

• Tvillingmamma2007
    lollypop skrev 2007-12-13 20:04:02 följande:
    Nu vet jag inte om pojkkläderna är något större i storleken än flick. Men jag har ju köpt en hel massa kläder i 86 (på flickavd.) till min dotter som har 74/80 och det har funkat finemang!
    Shit mina kan inte ha så många 74/80 plagg längre utan rena 80: isar passar bäst. Jag var rädd att det är för stort hopp mellan 80 och 86 men det behöver det inte vara alltså? Kanske större skillnad på pojk, nån som har pojkar?? Tänkte shoppa på nätet men kanske måste till en butik ändå då och kolla...fast man provat ju inte så lätt iaf i butiken så.
  • Tvillingmamma2007
    Snorky skrev 2007-12-13 23:55:17 följande:
    ja, det är skillnad på stora avdelningen stl 86 o uppåt mellan pojk o flick. Flickkläderna är ca en storlek mindre än pojk. Men jag kan inte påstå att det är stort hopp mellan 80 på baby till 86 på pojk, det är nog rätt normalt. Det beror ju på lite vad man köper förstårs... på pojk är ju alla tröjor "vida" medans på flick "figurnära" och lite samma sak tycker jag det är på baby att kläderna är mer figurnära. Man får prova sig fram. Du kan alltid byta om de drunknar. Men jag tycker iaf att storlekshoppet är rätt normalt. Stl 80 på baby är som 86 på flick dock.
    Stort tack! Ska köpa lite pojk 86 då fast det kommer nog att vara lite stort men då har de ju att växa i!
  • Tvillingmamma2007

Lillronya:
    Vilka sötisar! Är stora tjejens body också Lindex?

• Tvillingmamma2007
    softsofie skrev 2007-12-14 10:33:12 följande:
    visst gällde bara erbjudanet tills i dag`?typiskt i så fall ska inte på stan förens i morgon.....
    Du kan ju online-shoppa?
  • Tvillingmamma2007
    lillronya skrev 2007-12-14 10:37:05 följande:
    Nope! Det är ett annat gift som heter Me&i.
    Åh typiskt!
  • Tvillingmamma2007

Syrra! Mina killar har en varsin likadan dunnis pyjamas! Visst är de coola! Jag köpte på halloween-rean då kostade de 99 kr per styck.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2