Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

melizza skrev 2007-12-12 09:26:31 följande:
    finns de oranga plyshbyxorna bara i små storlekar eller? var inne på Lindex igår mne hittade inga...hoppas de kommer snart och i stora storlekar med.
    Jag vill ha velourbyxorna som finns i stl 56-80 till min 3-åring, varför kan de inte göra dem i större stl också???? Så bra med mudd uppe & nere ju!
  • loveliva
    gosmamman skrev 2007-12-15 19:49:00 följande:
    Var nyss inne i bildtråden och där fanns ett par svarta manchester jeans men en röd gitarr på. Någon som vet vad dom kostade??? var det strl 86 och uppåt????
    De kostar 198 kr. Köpte också dem i augusti. Men de är verkligen en favorit här
  • loveliva
    zippis skrev 2007-12-16 11:25:08 följande:
    Måste fråga er som köper stl 80 i velourbyxorna på baby. Hur stora är era barn? Vill så gärna ha dem men min kille har nog egentligen närmare stl 86. Onödigt kanse om han bara kan ha dem några veckor.Vet ni om de oranga m.fl. kommer till barn också?
    Min lille är snart 2 år och är ca 86 cm lång, och stl 80 sitter precis på honom nu. Hade också gärna velat köpa de nya färgerna, men anser att han snart inte kan ha dem längre, så det får jag snällt låta bli, tyvärr.....
  • loveliva
    Jejjes mamma skrev 2007-12-18 08:03:21 följande:
    Tänkte fråga om det är nån annan som har köpt djurpyjamasen. Alltså den orangebruna med djur på tröjan och randiga byxor till. Köpte den i förra veckan men när min 3-åringa kille ska ha den trillar byxorna ner. Vet inte om det är resåren som är slapp eller om de ska vara så stora. De är ju köpta på flick där det brukar vara ganska tajt. Han är i och för sig smal, men tycker väl inte att ett par pyjamasbyxor ska trilla ner....
    jag har också djurpyjamasen, tycker den är väldigt vid överallt, efter bara 2-3 tvättar känns den helt ur form och sladdrig, riktigt dålig kvalite enligt mig, blev såååå besviken för den är ju så fin i mönstret
    44 dagar kvar!!!
  • loveliva
    rullgardina75 skrev 2007-12-20 16:48:46 följande:
    ang moln denna hittade jag på babyproffsen i eskilstuna
    Jättefin filt!!!!! Vad är det för märke på den? Pris?
    43 dagar kvar!!!
  • loveliva
    IntravenösFylletös skrev 2007-12-20 18:10:21 följande:
    walking baby, det märket har jag för mig finns på Gekås i Ullared med
    Stämmer bra det! Hoppas den filten finns där efter jul & nyår, då vi troligen åker dit
    41 dagar kvar!!!
  • loveliva

Ska det aldrig komma bilder på de nya bodysarna till nyfödd på hemsidan Skrikandes 

34 dagar kvar!!!
  • loveliva
    lillronya skrev 2007-12-29 08:09:50 följande:
    KAnske har någon skrivit det innan, men det har kommit nya fina kläder på t3b2. Bara så ni vet.Djurbodysarna i rosa och lila. Nya randiga bodys....
    Spännande! Men det lär väl dröja innan de kommer till vårt super sega Lindex Har du någon bild?
    32 dagar kvar!!!
  • loveliva
    Ljusstrimma skrev 2008-01-10 17:34:34 följande:
    Hej hoppar in och ställer en fråga,Dom där plyschsnickisarna,finns dom i växjö,det är min närmaste lindexbutik.skulle så gärna vilja ha dom...nån som vet?Älskar lindex kläder,grymt snygga ju.
    Tror de är slut för längesen, tyvärr. Jag köpte mina i början av september, och sen har jag inte sett dem i butik.
  • loveliva

Ang velourbyxor, så har cmig jättebra!!! Mudd både uppe & nere Bara ett litet tips.
    Finns bla på rumba.se

19 dagar kvar!!!
  • loveliva
    denna där skrev 2008-01-11 14:28:09 följande:
    Laddade upp lite bilder i bildtråden!Där ser man ju tydligt hur små flickkläderna är!min son är 13 månader, ganska exakt 80 cm lång och byxorna i storlek 80 är stoooora, t-shirt från flick i storlek 92 (det står 98 där i den tråden det är fel...) sitter lagom tajt. 86an såg på tok för liten ut...
    Vad kostar t-shirtarna???
  • loveliva
    IntravenösFylletös skrev 2008-01-19 09:24:29 följande:
    när får de in roligare kläder för lite större pojkar tro alla plagg är ju så lika.
    Ja fy, vilka trista pojkkläder Både på baby och från 86, blääää vad trist! Tom hm har ju finare pojkkläder nu. Har nästan bara köpt kläder på flicksidan nu till mina pojkar, där är ju så mycket färger & mönster!
    11 dagar kvar!!!
  • loveliva
    Alexa skrev 2008-01-22 15:56:27 följande:
    Spana in.. Heeelt underbar.. Eller hur???
    Ja, va fin den är!!!!! VILL HA!!!
  • loveliva
    Snorky skrev 2008-01-27 10:49:32 följande:
    man kan använda hur många man vill! Jag tänkte skriva ut ett gäng! Sen får jag se hur många som går åt! De gäller ju i 15 dagar!
    man behöver inte handla för ett visst belopp eller?
    Bf 3/2-08
  • loveliva
    Snorky skrev 2008-01-28 19:40:07 följande:
    hihi... jag läste bara på hemsidan och det var det jag kunde urskilja! Men lindex´s personal är ju inte direkt kända för att veta vad de säljer, så jag är inte förvånad! Finns nog ingen butikspersonal som vet mindre om sitt eget sortiment än de på lindex... tråkigt nog.
    Fix vindbyxa kostar 199 kr och har inget fleecefoder, kanske är den de menar? De andra vindbyxorna som det står outdoor i kostar 149 kr
    Bf 3/2-08
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2