Inlägg från: Tildamamman |Visa alla inlägg
  • Tildamamman

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Hej på er! Står i kassan och undrar om det finns någon kod just nu??

Please!

• Tildamamman

Nix, testade den... men den gick inte . Jag slängde iväg ordern ändå.

xenaa skrev 2007-12-18 11:42:30 följande:
    L47001
  • Tildamamman

Här har den inte kommit in ännu. Jag kan ju iof ha missat den, men det tror jag inte då jag oftast besöker Lindex 1-2 ggr i veckan. Slutade med att jag beställde den i it-shoppen...

Buttelina skrev 2008-02-12 08:53:16 följande:
    www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...nån som vet om denna funnits i butik länge?? måste ha en strl 80!!
  • Tildamamman

Jadu! Jag har samma problem... Skrev det här inlägget i dansktråden ikväll men fick inget napp... Jag kommer inte att köra på enfärgat, men jag vet inte alls vad jag vill ha. Dessutom vill jag gärna att barnen (dotter 3½ och son 7 mån) ska matcha...

"Tildamamman skrev 2008-02-17 20:17:18 följande:

Jag ska fota barnen. Men snälla, råd mig om hur jag ska klä dem!! Jag skulle vilja ha en Molo med rosa stjärnor över hela på dottern . Kan någon kanske ordna det till mig??
    [/citat]
    Mollie skrev 2008-02-17 23:19:29 följande:
    [citat]
    HJÄLP!Ska på 1 års fotografering om ca 2 veckor och har letat efter kläder, men hittar inget. Vill inte att han ska vara för uppstylad, utan mer som vanligt men ändå fin... Vad ska man köpa? Hittar ju NOLL i butiker just nu! Ska både ta naken- och kädkort, men nu har jag liskom gett upp och vill bara ha naken för at jag inte hittar några kläder, hur löjligt som helst...  Vad ska man köpa? 
  • Tildamamman

Gärna danskt!! Men jag vet inte om jag sett ngn ny Småfolk som skulle passa... Kanske har det kommit något skoj jag har missat??

Som sagt, skulle jag gärna vilja ha en Milotröja till dottern med rosa stjärnor . Kan de specialsy en åt mig tror du ?

Buttelina skrev 2008-02-18 00:34:19 följande:
    gjorde du? det missade jag helt! vill du ha danska kläder eller?? lite ny småfolk kanske?
  • Tildamamman

Här kommer länken till Dansktråden. I TS hittar du länkar till alal butiker .
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m27733746.html

Mollie skrev 2008-02-18 00:57:16 följande:
    Ni som verkar vara inne i den danska svängen... Älskar som sagt MOLOkläder, men nu har vår butik stängt igen här i stan. Om jag vill handla rätt snabbt (inför en födeledag) vilken sida ska man välja då? Svensk sida, vilka är billigast??
  • Tildamamman

Har ni sett att de sänkt överdragsbyxan från 199:- till 149:- nu?? Detta om något visar väl att de har marginaler och inte bryr sig ett svatt om vi använder kupongerna en eller tio ggr .

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2