• Sassah

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Så har man fyndat lie i onlinebutikens rea. Maken fick registrera sig som ny kund så fick jag Femina-rabatten också!

• Sassah
    Snorky skrev 2007-12-17 12:10:59 följande:
    vad är det för kod för den där 50-rabatten nu igen??
    L47001

Undrar hur länge den gäller..?
  • Sassah

Har tightsen kommit i nya färger på t3b2 också, tyckte mig ana det i bildtråden. Någon som är uppdaterad?

• Sassah

Kappahl öser ju ut kunponger hela tiden, varför är Lindex såå snåla? Någon som fått rabatt nyligen?

• Sassah
    Snorky skrev 2008-01-08 18:01:39 följande:
     snåla??? jag får varje månad runt den 15:e. Jag tycker de är rätt generösa emot många andra. Kappahl går ju typ inte att jämföra med för de har ju ändå inget man vill köpa!
    Jag får typ aldrig kuponger, kanske fyra per år och har aldrig fått något SMS eller mail med kuponger trots att jag angett både mail och mobilnummer...

Handlar ändå ganska mycket varje månad och drar lindexkortet. Mycket konstigt, undrar hur de väljer ut vilka som får ernjudanden.
  • Sassah

Fanns massor av velourbyxor på t3b2 baby i Kista idag, bruna, ljusgrå, mörkblå osv. om någon letar

• Sassah

Köpte tre par byxor till lilltjejen för 48,50:- totalt igår, alldelles laaagom!

• Sassah

Egentligen är det väldigt konstigt hur Lindex kuponger fungerar, eftersom man inte behöver handlat för något visst belopp för att få rabatten, jag skulle ju kunna skriva ut typ fem kuponger och gå till olika Lindex och hämta ut gratisvaror för 250:-...

• Sassah

Haha.... shit vad kul det är att shoppa när allt blir så billigt med kupongerna, har använt upp sex stycken idag och fler lär det bli!

• Sassah

Någon som har provat om kupongen fungerar på smink och sådant på Lindex?

• Sassah

2007 Mamma skrev 2008-02-09 22:33:25 följande:

Tack för hjälpen!Molnbodysarna finns i storlek 56-86 och kostar 79,50Finns i lila samt mörkrosa oxå.
    I vilken butik hittade du dem? Var på tre Lindex idag och ingen hade dem...
  • Sassah
    Känslan skrev 2008-02-09 22:40:53 följande:
    Sassah skrev 2008-02-09 22:37:05 följande:
    På vilka Lindex va du och kikade?
    Barkarby, Jakobsberg och Solna idag. Var även i Sundbyberg i förrgår, inga molnbodys...

Imorgon ska jag göra södra sidan, håller tummarna för Skärholmen eller Kungens kurva

Ingen annan som sett dem någonstans i Stockholm?
  • Sassah
    numberone skrev 2008-02-09 22:47:11 följande:
    Hej!Hoppar in i tråden och hoppas att ingen kollega ser mig Jobbar i konkurrent butiken nämligen ... men love lindex!
    Kappahl?
  • Sassah
    numberone skrev 2008-02-09 22:50:44 följande:
    Javesst!
    Ingen inside-information om det kommer några pyjamaser på baby med dragkedja? Älskade de som fanns i höstas, men nu är det så dåligt....
  • Sassah

Någon som har aktuella rabattkoder till HM? Tänkte beställa lite i webshopen

• Sassah

Någon som visste hur stora skorna i strl 23 var invändigt?

• Sassah

Zvarta liljan - Vad har du för storlek i molnbodyn och kjolen och hur lång är din dotter? Funderar på att beställa det samma från Lindex hemsida men är rädd för att kjolen blir för stor, hur är den i midjan?

• Sassah

Provar här också. Håller på att beställa lite från Lindex och har hittills använt E30150, V23030, E03001, B23030. Någon som har fler koder som gäller på barnkläder?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2