Inlägg från: Morning bitch |Visa alla inlägg
  • Morning bitch

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Hej på er alla Lindex fans! Har skrivit här nån gång tidigare men jag har gett upp, det är ju helt omöjligt att hänga med helt enkelt Skrattande  Jag skrev nåt och fick svar som jag tänkte svara på men då låg ju svaret jag fått flera sidor tillbaka. bla bla bla

Det är i alla fall kul att hänga här och bara läsa. Så får man ju uppdateringar med alla nyheter utan att själv anstränga sig, för jag har ju så långt till närmsta butik, 5min gångväg kanske.

Var in på mitt Lindex i Köping, och helt otroligt så hade de fått in de nya velour byxorna Förvånad Fast först såg jag dem ju knappt, de var upphängda i de där tunna hällorna i sidorna = alla byxor hade trasslat in sig och det såg ut som om det bara fanns ett par typ. Tråkigt nog lyckades jag gå hemifrån utan kupongen så jag kollade bara att de hade flera i den stroleken jag ville ha och så får jag gå dit imorgon igen, stackars mig...

Fast den egentliga anledningen till att jag faktiskt skriver är att jag alldeles nyss såg den här: http://www.tradera.com/Retro_Plysch_Velour_byxor_orange_stl_80_Lindex_NYA__-auktion-54097262 (självklart inte min auktion) Är det någon som är förvånad Fundersam

• Morning bitch
    Sassah skrev 2007-12-19 09:26:46 följande:
    Har tightsen kommit i nya färger på t3b2 också, tyckte mig ana det i bildtråden. Någon som är uppdaterad?
    Jag hittade de tightsen på bilden och sen ett par gråmelerade men de var så där lite ihopdragna längst ner på benen som jag tror att de här är:
    http://www.lindex.se/Products/Product.aspx?ID=7851&subid=111365&prodid=1008196&parentid=0&color=653069&NewView=true

De är smalare i benen än vad tightsen på baby är upptäckte jag när jag kom hem, fast det kanske de brukar vara? Har inte köpt tights på flick förut. Tycker tights är smidiga som mys plagg hemma + att de inte drar till sig hundhår på samma sätt som velourbyxorna gärna gör. Och hundhår har vi gott om hemma hos oss.
  • Morning bitch
    stido skrev 2007-12-19 11:10:09 följande:
    Tänkte på en sak....dagens mode påminner ju ganska mycket om det som jag hade när jag föddes (78) och det tyckte man ju inte var så snyggt sen när man blev äldre Undrar vad våra barn kommer att tycka om sina barnkläder när de blir äldre ? För vi tycker ju de är supersnygga
    Fast jag har har alltid älskat mina gamla bebiskläder, hade dem till min trekilos docka (Niklas Skrattande ) Fast det var ju mest Fix, Tussilago och Babynette. Barnkläderna vet jag inte så mycket om, men just bebiskläderna är ju så underbara.

Jag tycker Fix kläder är ganska tråkiga idag. Jag vet ju inget om äganderätt av mönster och sånt men är det inte konstigt att inte Fix/Lindex kläder finns i deras gamla 70-tals mönster.  Som "nutty" tex tänk om det hade funnits på Lindex istället. Eller ett annat mönster som jag älskar (lägger in bilder i bildtråden) skulle jag gärna se på nya kläder.

Förresten en fråga, hur lägger man in flera bilder i samma inlägg?
  • Morning bitch

Ett litet inlägg till bara, sen ska jag sluta

Kom ju på att i våras/somras fanns det ju faktiskt på Lindex ett mönster med nallar (tror jag) på byxa och kortärmad body, såna där som säljs i tvåpack. Den ena var vit med nallar (i rader typ) i brunt eller rött och den andra bodyn/byxan var vit med röda eller bruna ränder.

Vilka som tillverkat möstret i orginal vet jag inte, såg bara en jumper på Tradera med exakt samma mönster fast med gula nallar. Skulle kunnat varit Fix, nån som sett och vet?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2