För alla oss som gillar Lindex. Del 2
Hej på er alla Lindex fans! Har skrivit här nån gång tidigare men jag har gett upp, det är ju helt omöjligt att hänga med helt enkelt Jag skrev nåt och fick svar som jag tänkte svara på men då låg ju svaret jag fått flera sidor tillbaka. bla bla bla
Det är i alla fall kul att hänga här och bara läsa. Så får man ju uppdateringar med alla nyheter utan att själv anstränga sig, för jag har ju så långt till närmsta butik, 5min gångväg kanske.
Var in på mitt Lindex i Köping, och helt otroligt så hade de fått in de nya velour byxorna Fast först såg jag dem ju knappt, de var upphängda i de där tunna hällorna i sidorna = alla byxor hade trasslat in sig och det såg ut som om det bara fanns ett par typ. Tråkigt nog lyckades jag gå hemifrån utan kupongen så jag kollade bara att de hade flera i den stroleken jag ville ha och så får jag gå dit imorgon igen, stackars mig...
Fast den egentliga anledningen till att jag faktiskt skriver är att jag alldeles nyss såg den här: http://www.tradera.com/Retro_Plysch_Velour_byxor_orange_stl_80_Lindex_NYA__-auktion-54097262 (självklart inte min auktion) Är det någon som är förvånad