Inlägg från: Sötastistan |Visa alla inlägg
  • Sötastistan

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

nån som vet när online shoppen kommer få in de gröna, lila och orange velour byxorna? tycker de är så sega kan de inte få in det där också snabbt inte bara i vissa butiker så man kan shoppa lite Föressten gick byxorna bara upp till storlek 80 eller har jag fattat fel?

• Sötastistan

hej har ju kommit in nya bodys på online shoppen 3 stycken i baby men det står bara bild saknas hela tiden nån som har sett dem o vet hur de ser ut? nyfiken i en strut

• Sötastistan

aaa såg det nu närjag bläddrade tillbaka o läste jaja man får väl ge sig till tåls

• Sötastistan

ooo vilken fin filt! Vill oxå ha ja den här tråden ä rlite farlig idag ahr jag oxå shoppat loss på lindex till bebben i magen belv djurbodysarna i grönt o gult och sen den omlottbodyn orange med djur o sen matchande byxor till alla oranga, brunt och grönt! Så fin kommer lillkillen bli

• Sötastistan

peak japp ska kolla imorgon ska hålla dig uppdaterad ja visst kommer han bli fin,han kommer i alla fall inte ha dåligt med kläder

aneka ska kolla sen ligger på övervåningen o sambon är o söver sonen precis så vill inte uppo störa nu men skriver sen eller imorgon om du orkar vänta

• Sötastistan

jag tror det är olika från butik till butik o vem man frågar i personalen verka rdet som..

• Sötastistan

ANEKA- har kollat artikel nummer nu mot hemsidan den body där det står bild saknas o som kostar 69.50 tror att det är den bruna omlottbodyn med djur o oranga kanter! På min lapp så är artikelnummret samma 5980144.. det enda som gör mig lite fundersam är att det står java som färg på onlinesidan men de kallar väl brunt för java?!. De andra djurbodysarna i grönt o gult verkar inte som de kommit ännu till onlinshoppen de kostar ju oxå 69.50 styck o är med på tag tre betala för 2 I BUTIKEN.

• Sötastistan

peak ringde oxå o fråga om molnfilten idag till babyproffsen marieberg men de hade inte filten o hon trodde inte den skulle komma in heller, De har tydligen olika levrantörer, så vil man ha en molnfilt får man väl åka till eskiltuna eller beställa på nätet

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2