• stido

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Hej, hej!
    Hittade precis den här tråden och har läst lite, men det är ju så många inlägg både i denna och den förra!! :D
    Gillar oxå Lindex-kläder och undrar lite; Vad är det för kuponger och rabattkoder ni pratar om?
    Antar att det har med LindexClub-kort att göra??

• stido

Tack för svaret!
    Har handlat en del på Lindex nu innan BF, så jag kanske får ta och skaffa det där kortet, för det lär nog bli mer senare!!

• stido

Någon som vet vilken rabattkod det var i webbutiken?
    Är lite shoppingsugen :D

Snorky skrev 2007-12-06 11:49:26 följande:
    ja, det har med club-kortet att göra oftast. Det var nån rabattkod i någon tidning som går att använda av alla i webbutiken, men annars är det kuponger man får hem i brevlådan eller på mailen. Just nu håller de på att skicka ut en 25%-kupong på ett köp som gäller 11-14:e december.
  • stido

Nu kommer en fråga till (ja, jag är frågvis) som jag funderat lite på; Om man föder ett barn som är lagom tungt och ca 52-53 cm långt...är det då storlek 50 eller 56 som gäller när man åker hem från BB?
    Har en del 56-kläder, och vet att de växer ganska snabbt, men jag vill ju inte att bebisen ska "drunkna" i sina åka-hem-kläder!
    Behöver jag köpa något plagg i 50 också, eller vad tycker ni?

• stido

Köpte ett presentkort nyss med den koden (hittade inget jag ville ha just nu) och det fungerade!
    Det roliga är att det stod "Värdecheck 50:- rabatt" men sen stod det - 62,50 :-!! fast med exp avgift blev totalsumman för ett 100 resentkort 56,50 :-.
    Men jag har fortfarande tjänat på det

• stido

Ok...istället för puss-smileysen ska det stå 100 kronors presentkort

• stido

Jag vet visserligen inte hur länge rabattkoden gäller...men tänkte att presentkortet gäller en längre period och att jag vet att jag har lättare att shoppa IRL

jummie skrev 2007-12-06 13:41:16 följande:
    Fast vad är skillanden eg? Om ni köper ett presentkort eller en vara? Ni får väl samma rabatt oavsett?
  • stido

Provade en sak nu (bara för att kolla) när jag valde ett 200-kronors presentkort, så fick jag en automatisk registrering av en 50:- värdecheck från Femina. Fler som får det??

• stido

Tror att jag såg sådana mössor igår på Lindex här (Åkersberga), men jag vet inte vilka strl det finns......Vill du att jag ska kolla senare idag när jag tar min "dagliga tur" ?

Ska se om jag hittar en bild osså, så vi menar samma.

aneka skrev 2007-12-16 20:18:38 följande:
    om nån ser en söt mössa för nyfödda så skrik! jag menar en vanlig mössa inte hjälmmössa. gillar den bruna med ugglor och en knut på men den verkar inte finnas kvar i minsta storleken....
  • stido

Hittade en bild i Bildtråden
    Är det den som Princess Leia har i inlägg nr 73?

• stido

Åh den är sååå fin + att den passar bra med de orange velourbyxorna. Stod och fingrade på den bodyn igår...hade lite beslutsångest (har en svag föraning om att maken inte gillar den lika mycket som jag!! )
    Ska nog in idag å se om den finns kvar (Hoppas det, för det fanns inte många kvar!!!)

• stido

Tänkte på en sak....dagens mode påminner ju ganska mycket om det som jag hade när jag föddes (78) och det tyckte man ju inte var så snyggt sen när man blev äldre
    Undrar vad våra barn kommer att tycka om sina barnkläder när de blir äldre ? För vi tycker ju de är supersnygga

• stido

Vet att det skrivits innan i tråden (men jag är lite för trött för att orka leta ).. hur lägger man in bild i bildtråden?

• stido

Hittade det

stido skrev 2007-12-20 08:55:50 följande:
    Vet att det skrivits innan i tråden (men jag är lite för trött för att orka leta ).. hur lägger man in bild i bildtråden?
  • stido

Fast det funkar inte
    Måste man vara Plusmedlem för att kunna lägga in bilder?

stido skrev 2007-12-20 09:00:36 följande:
    Hittade det
  • stido

Åsa1982 skrev 2007-12-20 09:12:53 följande:

Ja...
    Typiskt!
    Ja ja, har en bild iaf i mitt galleri med gårdagens inköp. (Trodde inte att maken skulle gilla djurbodyn, men det gjorde han!!)
    Tänkte först köpa matchande orangea velour/plysch (vet inte riktigt vilket)-byxorna till, men när jag mätte och jämförde med de bruna ugglebyxorna så verkar ugglebyxorna vara mycket större i storlekarna . Brukar det skilja mycket i strl i olika kläder i samma affär?? (Har förstått att det skiljer mellan pojk och flick, men de som jag jämförde tillhör ju baby-strl)
  • stido

Knin: kollade i bildtråden och såg söta Leon ligga på en randig body med tåg (?) och moln/rök på... har du koll på om den är nyinkommen eller så?? (har inte sett den i "min" affär)
    Fick förresten Leon i brevlådan igår (är inne på Pyssel.net oxå, det är därför jag vet attdet är han )

• stido
    annaknin skrev 2008-02-13 17:14:43 följande:
    Hihi, vad kul vilken liten internetvärld!   Hoppas jag också får det där reklambladet, vore kul att ha hela. Fast en annan tjej på pyssel.net har rivit ut sidan med honom på och skickat till mig. Jo den där randiga tåg-bodyn är superduper-ny! Den fanns inte på "min" Lindex i förrigår men igår hade de plockat fram den och även en annan liknande. Den andra är brun/orange med ett flygplan och små moln/rök-puffar på.
    Jepp, internetvärlden är lika liten som den riktiga världen
    Reklambladet var adresserad reklam, så om du har Medmerakort (som du använder ibland) så borde du oxå få hela bladet
    Åå vad roligt med superdupernya saker!! Då vet jag ju vad jag ska spana efter imorgon när jag är inne i city
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2