Inlägg från: FrogLeg |Visa alla inlägg
  • FrogLeg

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Men är de gratis jag har fått för mig om att de kostar 19 kr? Är de fel?

Emmy o Nellie skrev 2007-12-13 13:44:06 följande:

Håller med, dessutom går det ju då att använda rabatten två ggr (fast det är det dom vill). Både på internet och i kassan...Men ett tips är ju att handla på internet och få det skickat till din bukit (gratis), med koden L47001- som ger 50 kr i rabatt..
  • FrogLeg

Oki själv räknar jag expeditionsavgiften som en dela av fraktkostnaden = 19 kr frakt

• FrogLeg

Aprilia
    Såg i bildtråden att du gemförde byxor stl 80 och 86, de visade sig att 80 var större En fråga är något av paren tvättade? Tänkte om 86:an krymt?

• FrogLeg

Den gröna/vita/bruna med djur. Tycker jag skulle vara fint
    Brun body skulle oxå passa.
    Eller orange
    Fam Vollmer skrev 2007-12-21 21:23:10 följande:

Någon som kan komma med ett tips på vad för färg på body man kan ha till dom gröna velorbyxorna från baby avd. Jag är helt knas på dom tycker ingenting passar o tänkte vänta till mellandagarna innan jag handlar mer kläder nu men vill ju använda byxorna juAlla tips tas tacksamt emot. Är till en liten kille förresten.
  • FrogLeg

Skulle handla sånna igår men de var tomt. Lika tomt på baby, de nya färgerna fanns det bara nån enstaka storlek kvar av Dom borde ta hem mer tycker jag!

gosmamman skrev 2007-12-22 17:52:10 följande:
    Ingen som vill dela med sig av velouris utbudet på "sitt" lindex???
  • FrogLeg

Ja jag hoppas att dom nya färgerna dyker upp på 86 o uppåt!

lollypop skrev 2007-12-22 22:37:30 följande:
    Velourisarna (och tajts) tillhör ju bassortimentet (t3b2) så de kommer ju med all sannolikhet att fyllas på hela tiden efterhand som det behövs. Tror ingen behöver vara orolig . Se bara på de bruna och svarta, samt grå + en del andra färger. De har ju funnits i år och dar...Vad jag tror kommer dessa nya färger (+ förhoppningsvis ännu fler nya) finnas under hela nästa vår. Tycker de är vår/sommarfärger! Så detta är nog bara ett litet smakprov på vad som komma skall...
  • FrogLeg

Kom till vårat Lindex i västervik... Här är personalen trevlig och nu har de möblerat om ställen lite o vips finns de bättre plats att köra barnvagn

Värre ställt är de med vårat HM

• FrogLeg

Man har ALLTID rätt att reklamera en vara. Och i ditt fall tycker jag verkligen de låter som en reklamation. De knepiga med Lindex är att dom inte lämnar till skräddare osv för de blir för dyrt för dem antagligen (synd när man gärna vill ha en vara).

almn skrev 2007-12-27 12:55:08 följande:
    Hur är det nu med reavaror.. Får man byta eller reklamera!? Köpte ett par byxor igår, dem görna i bildtråden. Sonen har haft dem på sig i ca 2 timmar och nu när vi ska byta blöja o ta av byxorna så åker knappen av. En sån tryck-knapp som inte går att sätta tillbaka.Kan man gå tillbaka till butiken med byxorna och få nya(eller ny kanpp??) trots att det är rea-vara?
  • FrogLeg

Låg trafik här på lindex tråden nu på dagarna är ju helt klart att de är det är ju MELLANDAGSREA och vi shoppingtokar hänger väl där

Nej synd att du tar de så personligt... De är ju bara ett forum, får man inte svar första gången kanske man får de nästa gång. Jag brukar inte heller få svar alla gånger.

Tyvärr har jag jag själv inte varit här så mycket sista dagarna och jag har inte läst nåt av dina tidigare inlägg, så är du ny här VÄLKOMMEN

Tycker oftast att man i den här tråden slänger ur sig vad man shoppat och hur butikerna inkl personal är + att man då och då får del av koder osv. Ibland kommer frågor om ett speciellt plagg. Annars är de väl inte så mycket frågor mest tips här.

Eller vad säger ni andra?

Beckah82 skrev 2007-12-28 19:24:54 följande:
    Trevligt inlägg...Låg trafik? Konstigt att det går utmärkt att skriva svar till andra/kommentera andras bilder då jag pratar inte bara om idag. jag har försökt flera gånger.Tvingar? Alltså...nej, men om det ska vara en klubb för inbördes beundran där nya deltagare inte är välkomna så kanske man ska skriva det istället för att skriva " För alla oss som gillar Lindex".Jag vill också vara här, har inte påstått att jag är tvingad men man vill ju samtidigt få svar. någongång iallafall.Senast idag blev en annan nykomling välkomnad i tråden tex....
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2