För alla oss som gillar Lindex. Del 2
Men är de gratis jag har fått för mig om att de kostar 19 kr? Är de fel?
Emmy o Nellie skrev 2007-12-13 13:44:06 följande:
Men är de gratis jag har fått för mig om att de kostar 19 kr? Är de fel?
Emmy o Nellie skrev 2007-12-13 13:44:06 följande:
Oki själv räknar jag expeditionsavgiften som en dela av fraktkostnaden = 19 kr frakt
Aprilia
Såg i bildtråden att du gemförde byxor stl 80 och 86, de visade sig att 80 var större En fråga är något av paren tvättade? Tänkte om 86:an krymt?
L47001 koden funkar inte längre Någon mer som upptäckt detta?
Den gröna/vita/bruna med djur. Tycker jag skulle vara fint
Brun body skulle oxå passa.
Eller orange
Fam Vollmer skrev 2007-12-21 21:23:10 följande:
Skulle handla sånna igår men de var tomt. Lika tomt på baby, de nya färgerna fanns det bara nån enstaka storlek kvar av Dom borde ta hem mer tycker jag!
Ja jag hoppas att dom nya färgerna dyker upp på 86 o uppåt!
Kom till vårat Lindex i västervik... Här är personalen trevlig och nu har de möblerat om ställen lite o vips finns de bättre plats att köra barnvagn
Värre ställt är de med vårat HM
Man har ALLTID rätt att reklamera en vara. Och i ditt fall tycker jag verkligen de låter som en reklamation. De knepiga med Lindex är att dom inte lämnar till skräddare osv för de blir för dyrt för dem antagligen (synd när man gärna vill ha en vara).
Låg trafik här på lindex tråden nu på dagarna är ju helt klart att de är det är ju MELLANDAGSREA och vi shoppingtokar hänger väl där
Nej synd att du tar de så personligt... De är ju bara ett forum, får man inte svar första gången kanske man får de nästa gång. Jag brukar inte heller få svar alla gånger.
Tyvärr har jag jag själv inte varit här så mycket sista dagarna och jag har inte läst nåt av dina tidigare inlägg, så är du ny här VÄLKOMMEN
Tycker oftast att man i den här tråden slänger ur sig vad man shoppat och hur butikerna inkl personal är + att man då och då får del av koder osv. Ibland kommer frågor om ett speciellt plagg. Annars är de väl inte så mycket frågor mest tips här.
Eller vad säger ni andra?