• amar

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

jag har me för mig man kan mixa hur man vill..skumt..

vilken bra tråd lägger i favoriter direkt

• amar

den huvtröjan ni pratar om brun-vita är den både för tjej och kille?
    för på hemsidan finns dem me på pojkavd..men i affären så frågade jag eftre den då sa dem titta på flickavd.!

• amar
    Snorky skrev 2008-02-09 14:12:33 följande:
    ja, men den är väl så unisex den bara kan bli... sen måste de ju välja att hänga den nånstans om de inte ska ta upp plats på två avdelningar... Jag vet inte varför det skulle vara problem att köpa kläder från "fel avdelning"???
    När för mig är d inga problem...frågade bara vad den skulle vara jag tycker med den e unisex.
  • amar

haha blev så nojjig idag när jag handlade med kupong på lindex. hon i kassan frågade om mitt postnummer..hmmm är det nån mer som varit med om det??

haha dem kanske kollar upp oss nu ju

• amar
    numberone skrev 2008-02-11 15:44:40 följande:
    har säkert bara med reklam utskick att göra
    hoppas d hahah
  • amar
    Trolla75 skrev 2008-02-11 16:07:55 följande:
    Hahah... Precis det samma hände mig idag! när jag var i grannstaden (Vänersborg). Kassörskan undrade om jag ville lämna mitt postnummer? -Vad ska du med det till sa jag? -Jo, vi vill gärna veta vart våra kunder kommer ifrån. Yeh right! Läskigt va det i alla fall, för jag hade ju handlat tidigare här i min stad (Trollhättan). Jag är nu uppe i 8 använda kuponger och jag har nästan bara köpt billiga 69,50:- kläder, handlar 1 plagg per gång så mig går det back på! Men man vill ju inte heller åka dit!Tur att det snart är den 15:e så att man kan lugna ner sig lite... *lol*
    hahaha skönt d var flera så som råkat ut för d
  • amar
    Kayn skrev 2008-02-11 16:10:09 följande:
    Men hur menar ni att dom ska kunna hitta er på enbart postnummret?
    Nä men typ att dem bara skickat ut kanske kupongerna till vissa postnummer via mailen..haha så vips så handlar massa i gbg tex med kupongerna å dem ej har skickat ut här haha nää jag vet inte
  • amar
    zasata skrev 2008-02-11 16:15:47 följande:
    här i gbg e dom skit dryga ju..hur är dom i partiille? nån som vet. än har det inte vart problem för mig där
    partille var dem me lite fundersama å undrade varför jag hade två tog ett tag innan jag kunde använda dem.
  • amar
    mama08 skrev 2008-02-14 17:21:11 följande:
    Shoppade på Lindex idag, chefen för Lindex där jag var sa att de hade haft problem med dessa kuponger då de inte är personliga samt kan användas flera ggr.Men efetrsom de redan skickat ut de och folk skrivit ut de kan de ju inte säga nej.Fast sen gick jag till en annan Lindex efteråt och då rev Lindex chefen där SÖNDER 2 av mina 4 rabattkuponger."Använda sunt förnuft, en per kund" var allt hon sa.Då hade hon ringt till deras kundtjänst som sa att man MAX för använda den en gång.Men ska väl vara nöjd eftersom jag fick använda 21 rabattkuponger?
    det var inte dåligt
  • amar
    pelagonia skrev 2008-02-23 23:13:21 följande:
    Någon som har köpt eller tänker köpa denna jacka ?www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...Skulle denna funka bra som en jacka att anv nu och framåt till våren ?
    jag har köpte den...den skulle väl passa å ha snart iaf...sen kan du ju använda fleccen bara när d blir lite varmare. jättefin e den!
  • amar
    pelagonia skrev 2008-02-24 17:00:41 följande:
    Men hur är den i storleken ? Tänkte beställa den på internet..
    min son är född  nov-05 så jag beställde en i 98. den e lite stor men han e ju lite liten med. men jag tror den e rätt stor i stl va? hmm..de  så svårt det där.
  • amar
    Kayn skrev 2008-02-24 18:11:18 följande:
    då tror jag det blir för varmt, ja menar vi har ju en si så där +10 grader nu dom flesta dagarna så jag tror du hade haft mer nytta av en skaljacka och sen om det är kallt isf använda dig av lager på lager istället. Så har jag gjrot iaf
    fast då kan hon använda den utan fleecen då blir d ju som en skaljacka.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2