För alla oss som gillar Lindex. Del 2
Nea 85: Jag köpte tre par plyschbyxor förra veckan, och två av paren kostade 59,50 kr men det tredje kostade 69,50 såg jag när jag kom hem. Det var samma storlek, bara färgerna som skilde.
Nea 85: Jag köpte tre par plyschbyxor förra veckan, och två av paren kostade 59,50 kr men det tredje kostade 69,50 såg jag när jag kom hem. Det var samma storlek, bara färgerna som skilde.
Jag köpte den där fina rosa filten med djuren på idag, använde två kuponger så jag betalade bara 29:-.
Jag köpte den där fina rosa filten med djuren på idag, använde två kuponger så jag betalade bara 29:-.
Jag var på Lindex idag och köpte en body från t3b2 och den där rosa djurmössan på baby, allt för 9 kr med kupong. På Kappahl köpte jag en t-shirt med lastbilar på till sonen för 19,50 kr med sms:et.
Synd att giltighetstiden är slut snart.
Jag hoppas de fortsätter komma iaf och att de inte ändrar systemet så man bara kan använda en kupong.
Jag har inget kort och jag handlade idag
Idag blev jag nekad att använda två kuponger (olika nummer) på samma vara. Jag sa att min mamma hade fått göra det (ljög, det var jag som fick göra det i måndags när jag köpte en filt med två kuponger men jag kunde ju inte säga att jag handlat med kupongerna förut.) men det spelade ingen roll, hon sa att den kassörskan gjort fel för man fick inte göra så. Handla med två kuponger på en vara alltså. Men jag fick använda en kupong per vara så det gick ju ändå. Hon frågade vart jag hade fått kupongerna ifrån, och jag sa att jag fått ena på mailen och den andra på hemsidan. Har ju hittat dem här. Har handlat för den kupongen jag fick hemskickad samt 8 st utskrivna så nu törs jag inte mer. De två sista tog jag på den andra Lindexbutiken i stan. Hon frågade också vart jag fått dem ifrån men hon gav mig glatt rabatten. (2 olika varor)
Skäms lite nu när jag handlat så mkt, har köpt en filt 129:-, betalade 29:-, en mössa och en body för 109:-, betalade 9:-, en mascara och en body, betalade 139,50:-, och en body och ett par byxor som jag betalade 39,50 för. Har alltså fått 100:- rabatt varje gång. Har alltså sparat 400:-. Var in två vändor på Kappahl och handlade med sms:et och sparade där 100:- totalt. Totalt 500:- i rabatt!!
Jag fick ju göra så i måndags, men inte idag.. och det var på samma Lindex. Det var dock olika kassörskor, idag var det butikschefen..
Jag sa att ena var från hemsidan och andra från mailen.