Inlägg från: Anna2barn |Visa alla inlägg
  • Anna2barn

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Hittade en så fin tunika idag som fanns både i rosa och lila. Längst nere på kanten var det djur. Kanonfin Tyvärr funkar inte min kamera Någon annan som kanske köpt den?

• Anna2barn

Var i 2 olika Lindex butiker idag och i den ena var det typ inget på rea. Men sen när jag kom till den andra så hade de ganska mkt på rea. Konstigt att de inte har rea på samma saker?

• Anna2barn
    Tina83 skrev 2007-12-27 08:06:45 följande:
    vi fick superfula dressar till killarna från lindex i julklapp..bamsedressar, mörkblå med ett par ränder i grönt o rött. kostade 179 tror jag, men jag ville int säga nåt till svärmor att jag ville byta, därför har jag inget kvitto. lapparna är inte heller kvar, men det syns att dem är helt oanvända. tror ni jag kan få byta?
    Säg att du fått dem i julklapp och att du inte har nåt kvitto. Det brukar gå.
  • Anna2barn

Undrar varför Lindex har två olika koder på rabatten om det ändå är samma summor? Vart hittar alla rabatterna på internet?

• Anna2barn

Undrar varför Lindex har två olika koder på rabatten om det ändå är samma summor? Vart hittar alla rabatterna på internet?

• Anna2barn

Jag använde två rabattkuponger med olika koder idag på samma köp. De sa att de aldrig hade varit med om det tidigare och expediten var tvungen att gå och fråga en annan. Jag fick 100 kr rabatt, men det var ett undantag sa de.

• Anna2barn
    Line80 skrev 2008-02-14 20:23:54 följande:
    Frågar igen.. är det fler än jag som ej fått handla med kupong om varan kostat mindre än 50:- ?? Jag har blivit nekat två ggr på olika butiker där de sagt att kundtjänst sagt att minsta summan är 50:- då fick jag ej köpa för 49;50:- så inte ens 50 öre kunde de bjuda på.. konstigt då de ej står något om lägsta köpesumma på kupongerna!
    Men så är det väl i alla affärer. Om man fått tillbaka 25 kr tex som bonus från ICA så måste man köpa för den summan för att kunna använda bonusen. Du kan ju inte handla för 15 kr och få 10 kr i handen. Pengarna ska ju vara ICA tillgodo. Annars tar ju de resterande 10 kr och kanske handlar i en annan affär.
  • Anna2barn
    lugnåsbo skrev 2008-02-14 20:33:09 följande:
    njaa fast man kan ju handla för 20 kronor och så får ica behålla de andra fem.. dvs man begär inget tillbaka, det borde man ju kunna göra på lindex med kan man tycka.
    Jag har försökt med det flera gånger men det går inte. Inte i våran ICA affär iallafall
  • Anna2barn
    annikandy skrev 2008-02-14 21:08:20 följande:
    varför kan jag bara skriva ut den ena av kupongerna. fattar inte den som kommer upp på deras hemsida kan jag inte skriva ut Anna2barn-såg att du hade problem med att handla med 2 kuponger, vilket lindex va du på? Ska kanske in till kalmar och handla imorron så jag kanske ska välja d andra lindex då
    Jag handlade på Giraffen. Handlar aldrig inne i stan numera. De får in de nya kläderna 2-3 veckor senare än på Giraffen Har hört att köpcentrum får in kläder tidigare än de andra butikerna.

Det var en ung tjej i kassan och jag lämnade fram både kupongerna med OLIKA koder. Jag sa att jag fått båda på mail eftersom det var datapapper. Hon sa, ja den ena har du fått på mail och den andra på posten. Jag svarade inte henne. Hon gick och frågade en annan expedit. Hon sa att hon aldrig varit med om att någon kommit med 2 kuponger samtidigt, men det fick gå eftersom jag hade kupongerna Så jag tycker absolut att du ska prova. Jag sa till henne att en kompis hade fått köpa på båda kupongerna

Känns ju inte så kul att åka till Kvarnholmen och köpa "gamla" kläder när man kan köpa "nya" på Giraffen
  • Anna2barn
    80a skrev 2008-02-15 14:30:37 följande:
    Är det någon som vet om djur tröjorna ovan finns i någon Malmö butik?
    Ring och fråga annars. Det verkar som att kläderna kommer till köpcentrum tidigare än i en vanlig butik i centrum.
  • Anna2barn
    Smiley911 skrev 2008-02-20 16:27:51 följande:
    Hej! Använde en 30% kupong idag och tjejen i kassan frågade efter mitt postnummer. Det gjorde de förra gången jag handlade med kupong också. Brukar de göra det när ni handlar? Är det någon slags kontroll eller?
    Har hänt mig flera ggr tex på ICA och IKEA. Det är bara för att de ska se vart kunderna kommer ifrån.
  • Anna2barn
    Fru Indosaurie skrev 2008-02-21 19:10:45 följande:
    alltså jag har nog aldrig köpt en tröja på lindex jag vill ha:www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...86 känns lite litet till en 1,5 åring? 92 var slut men 98 är väl 3 år eller nåt?
    Jag tycker att den tröjan var väldigt liten i storleken, men det kanske kan bero på att mina barn har magar Tog en storlek större.
  • Anna2barn
    Fru Indosaurie skrev 2008-02-21 19:46:51 följande:
    tack! jag tar väl en 98, så blir den inte för liten iaf.. (hoppas jag ).min tjej har också mage kan jag lova haha. undra då om jag ens ska ta 92 på den andra tröjan jag vill ha..
    Min dotter är 2 år och jag köpte 104 och den var lagom. Lite lite stor, men hon ska ju kunna ha den ett tag också. I långarmade tröjor köper jag strl 98 till henne och då är den lite lång i armen.
  • Anna2barn
    Kaordisk Mamma skrev 2008-02-21 19:53:57 följande:
    Min son är 2½ och har 104 i tröjor... men jag tog 110 i djurtröjan för jag vet att de kan vara lite smala. Ska hämta den imorgon =)
    Ja, djurtröjan är smal i modellen. Min son har precis börjat med 110 men jag var tvungen att köpa 116 :-0
  • Anna2barn
    Peak skrev 2008-02-21 19:57:42 följande:
    ringde Lindex och ville lägga undan en djurbody - då frågade hon om den var på "flick eller pojk avdelningen" - Vet inte sa jag jag tittar efter BARNkläder inte efter pojkkläder när jag är hos er!
    Ha ha, bra sagt
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2