Inlägg från: aktuelle |Visa alla inlägg
  • aktuelle

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

appropå velour och den tidigare diskussionen om kappahl.. såg ett par finfina gröna byxor med mörkare gröna stjärnor på där.. blev förvånad, kändes mer lindex...

- du behöver inte resa långt om du reser med någon du älskar -
  • aktuelle
    KRAM skrev 2007-12-16 22:17:09 följande:
    Men visst måste de oranga velourbyxorna vara från barnavd? Såg bild i tråden och det kan ju inte bara bebisstorlek? Är ju trevligt med nya velourfärger. Om det nu kommer. Såg inte sist jag var inne i affären...
    nä, stjärnbyxorna är ju på bebisavdelningen..
  • aktuelle

här finns molnfiltar www.iob-butiken.se/shop/

Peak skrev 2007-12-21 13:09:11 följande:
    finns de med moln i Ullared? Bild?Filtarna med moln som ngn hade köpt på Babyproffsen fanns inte här i stan, de ringde till den andra butiken men de verkar inte ha så stor koll de där..."det finns visst ngt märke som heter Me & i eller liknande som kanske har med moln trodde hon i andra butiken" sa hon som ringde
  • aktuelle

jag har inte heller fått någon.. menar du att alla andra som är med i lindex club har fått en sån?

Love2007 skrev 2007-12-22 15:31:26 följande:
    Är det fler än jag som INTE fått kupongen nu i dagarna som är 30% på en vara, gäller till julafton?
  • aktuelle

cubus hade en fin sån dregelscarf..

• aktuelle

jag skulle helst skippa vagnen, men geomed att dottern bara är 1 och jag är höggravid så vill jag inte gå och släpa på henne. Var in på lindex i veckan och så hade de framme massa ställningar där de har kläderna när de ska hänga ut dem i butiken. hon som jobbade där sköt dem på vagnen min så jag inte kom mig fram.. TACK :/ och så kilade hon bara förbi mig :S jag gick därifrån, kom mig inte fram alls.

• aktuelle

jag blandade senast idag, har aldrig reflekterat över att man inte skulle få.. 

miniGrynet skrev 2008-01-03 00:38:38 följande:
    Förresten, vet att det tagits upp tidigare i tråden om man får blanda t3b2 mellan avdelningarna. Det gjorde vi idag, jag frågade en tjej ute i butiken och hon sa att det är ingen som har frågat om det tidigare, men hon sa att det är ju en bra idé om man köper antingen blandade storlekar till samma barn eller om man har fler att handla till. Och i kassan var det inget krångel, så här får man det i alla fall.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2