För alla oss som gillar Lindex. Del 2
Xeena, är luftballongbodyn som är kantat med rött på bilden från Lindex?
Ny? Vill ha! Ngn annan som vet??
Xeena, är luftballongbodyn som är kantat med rött på bilden från Lindex?
Ny? Vill ha! Ngn annan som vet??
Aha, är luftballonbodyn från KappAhl, men vad har hänt med dom nu då?
Har dom lyckats för en gångs skull (tycker jag då )
Tack för infon tjejer!
Vill också se bild på de oranga velourisarna!
Vilka fina oranga velourisar, inte känns dom gul va?
Wiiiieee - Lilla ärtan, vad är det för body på bilden längst ner till höger med elefanter och apor brun/orange, Lindex? Vilka storlekar?? Superfin, de andra grejorna var superfina också!
Hörrni, åhh vilken fin retropyamas med alla färger, har köpt den stora tvådelade i 86 som ligger på väntan. Ni vet den med randiga byxor.
Är det ngn som vet om det verkligen är fötter ända upp till strl 80 på pyamasen?
Är det fler än jag som INTE fått kupongen nu i dagarna som är 30% på en vara, gäller till julafton?
Allright, iofs fick jag en för några veckor sedan (kupong alltså) men varför kommer dom så olika tro?
Ang velourisar, i Birsta och Sundsvall där jag bor finns absolut inget, hörde ryktas att dom har dom på lagret för att dom har för trångt i butiken!!!
Köpte de oranga på nätet i stället.
Jag köpte djurbodysarna på webbshoppen nu, de finns inte i butikerna där jag bor än.
Synd inte gröna velourisarna fanns i storlek bara.
Hörrni tjejer ett litet tips:
Jättefin kombination tycker jag att jag fick till i dag på sonen, djurtunikan i grönt med bruna kanter och PoP´s brun/vita randiga långkalsingar. Älskar när det passar i hop men är mönstrat både upptill och nertill. Kanonfint blev det här!
Ooops menade naturligtvis gröna djurbodyn.....inte tunika