För alla oss som gillar Lindex. Del 2
Otroligt tråkigt med otrevlig personal. Men varför ställa till med massor av mer jobb för personalen i jultider? De har säkert mycket att göra som det är och jag fattar inte riktigt vad du får ut av att de ska leta efter ett paket som inte finns. Hämnd eller? Bästa hämnden mot någon som behandlar en illa tycker jag är istället att le och vara supertrevlig tillbaka då blir de generade och skäms istället. Ha ha, känns mkt bättre att se hur de rodnar än att få massor av elakheter kastade på en !
solida skrev 2007-12-23 11:03:31 följande:
Jag vågar knappt gå in på lindex nu, så otrevlig som kassörskan var när jag frågade efter mitt paket. Jag skulle ju inte ens få ett paket (vad jag vet), men jag fick ett sms där det stod att det kommit till butiken. Så jag tänkte att då måste jag väl gå och titta. De hade ju inget paket till mig, och hon jag pratade med var så FRUKTANSVÄRT otrevlig, kunde inte ens bemöda sig med ett litet leende så på pin tji blev jag låtsat upprörd och sa: "Så du menar att ni har gett mitt paket till NÅN ANNAN????" och hon var fortfarande otrevlig och sa att sånt händer absolut inte eftersom de kollar leg på alla som ska hämta ut (vilket de definitivt inte gjorde när jag hämtade paket förut). Sen sa hon att "ja, ja, jag får väl ringa kundtjänst då." och gav en STOR suck. Jag skert i att berätta för henne att jag inte hade nåt paket ens... Sen ringde en väldigt trevlig tjej på min telefonsvarare och sa att de försöker leta upp mitt paket och att de ber hemskt mycket om ursäkt och vet inte vad som kan ha hänt. Borde kanske gå in och säga att det inte finns nåt paket... Men om den otrevliga surtanten jobbar vill jag inte ge henne den glädjen. Ha ha.