För alla oss som gillar Lindex. Del 2
Min dotter är 6 månader, tror ni man klarar sig på molnoverollen i vinter när det blir kallt. Hon vill ju sitta upp och inte ligga med armarna i åkpåsen. Kanske blir kallt om överkroppen.
Min dotter är 6 månader, tror ni man klarar sig på molnoverollen i vinter när det blir kallt. Hon vill ju sitta upp och inte ligga med armarna i åkpåsen. Kanske blir kallt om överkroppen.
Kakmonsterbodyn,finns den i fler färger?
Skippar också mellandagsrean. Har webshoppat danska barnkläder till kraftigt rabatterade priser istället. Bra att passa på när det är reaochsen spar jag mig till poprean och väntar in vårens nyheter.
F-n vad knasigt och dumt. Tänkte beställa de lila velourisarna. Står inget men när jag klickar påköp står det att strl 74 äer slut men ändå hamnar det i varukorgen.
När man kollar står det bara att 68 o 80 är slut. Skumt!
Får väl ringa ngn butik imorgon. MÅSTE ha till min lila Katvigbody.
Vad tror ni om vårnyheterna? Tycker det verkar vara så mycket pastellfärger på babyflick iaf de bodysar som kommit. Jag som gillade de lila och vinröda höstbodysarna, inte så förtjust i ljusa färger.
Den där orange/vitmönstrade t-shirten med cerise kantband som finns i bildtråden. Är den från strl 86?
Så fin. Min lilla har 74 nu men visst var flick rätt små i strl?
denna där: de två kortärmade, den ena av dem är den vit med svart mönster eller ljusblågrå? Kankse jag som ser konstigt eller så är det ljuset.
Den orangevit mönstrade kortärmade med rosa kantband, ngn som har artikelnr till den. Tänkte ringa och kollaom de fått in den.Har fyra Lindex i stan och orkar inte åka runt och kolla på alla.
Mjukisarna på flick, 3 bet för 2, brukar de vara svåra att få tag på? Vill ha cerise och brun i strl 86.
Borde de inte ta in lite mer i strl 86 då det alltid är slut, verkar ju vara en poppis storlek.
Vad är det för molngrejor KappAhl fått in?
Jag låtsades radera mitt, de kollar ju inte att man gör det.
Ta 3 för 2 tröjorna på flick, hur är de? Har för mig att de inte är bra i halsringningen.
Min kod funkar inte, ngn som har ngn aktuell kod?