• zasata

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

när börjar mellandags rean på lindex?

• zasata

har aldrig använt den men funkar inte för mig heller

Nifelheim skrev 2007-12-19 18:36:19 följande:
    Hmm rabatt koden fungerar inte för mig längre.....får man inte använda den hur mkt man vill tro?
  • zasata

jag brukar vara på lindex i allum. skit dålig plast för vagnen där med. men jätte bra personal! går ALLTID ut på lagret och kollar efter stl också

• zasata

ale torg var länge sen.. men så uppdelat och otrelvit där tycker jag

Jonas fru skrev 2007-12-25 16:33:59 följande:
    Svar på #1401Jag tycker lindex i Partille har tråkigt sortiment ja...det är inte ofta jag hittat något när jag varit där...Jag tycker om lindex på Backaplan, men favoriten är nog Kungälv och så har vi affären här hemma på Ale Torg. Den gillar jag, där är det bra personal!
    tror det
    inka skrev 2007-12-25 18:03:44 följande:
    någon som vet när rean startar imorgon?
  • zasata

moln kläderona kan du lägga ut var för sig. dom går bra alla kopier. allt annat går för ca 1-10kr..

gosmamman skrev 2007-12-25 19:28:55 följande:
    Ni som är lindex fans, brukar ni handla på tradera också???Jag brukar lägga ut auktioner på tradera fast med lite dyrare märkeskläder efter barnen och dom betalar ganska bra.Nu har jag dock en hel hög med urväxta lindexkläder som är inköpta så sent som i nov så allt e jätte fint men jag undrar om det är värt mödan att lägga ut kläderna öht??? Alla kanske köper nytt??Om man lägger ut kanske man ska lägga ut mindre "klädpaket" med 3-4 plagg i varje?? eller ska man orka lägga ut plagg för plagg som man gör med de dyrare kläderna???Vad tror/tycker/tänker ni????
  • zasata

nån som vet om det kommit in nya pyjamasar? jag älskar pyjmas.. och det går åt så många ;P

• zasata

hitta ingen på rean i halmstad.. skit kasst.. blev lite grejer på ord pris i stället..

• zasata

jag  tvättar alltid med perfymfritt color tvätt medel. och blnadar sköljmedel hejvilt .-p

en mörj tvätt där slänger jag in mörka röda färger också med. ljusa rosa också tvättar jag ned vitt. så länge det e tvättat en gång innan.. aldrig missfärgat ett enda plagg! 40grader,

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2