Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Jag såg den nya fina pyjamasen idag sååå snygg men jag vill inte ha pyjamasar så jag hoppade över och köpte anat istället

Toppen att tjejkläderna är så små att jag kunde köpa 3 tröjor i storlek 86 på tjejavdelningen till min lille grabb som egentligen har 74

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
  • Beckah82

Här finns massor

gosmamman skrev 2007-12-22 18:05:39 följande:
    Jag fattar inte, på baby är det nästan alltid välfyllt med velorbyxor men INTE på flick. Jag vill sååå gärna komma över ett par svarta o ett par rosa till min stortjej.Bebben har både brun, orange, lila, hallonröd och grå.Till storasyster har jag lyckats knipa ETT par bruna bara
  • Beckah82

Nej alltså jag har försökt skriva här inne flera gånger nu, plus lagt upp bilder en massa gånger.

INGEN svarar eller ens säger hej eller kommenterar bilder eller något!

Ni verkar vara en bestämd grupp här redan. Ursäkta mig som trodde det var en tråd för alla som gillar Lindex....

Tack för trevligheten!

• Beckah82
    snigelina skrev 2007-12-28 19:19:28 följande:
    Jag tittar på bilder och svarar när det är nåt som berör mig och dessutom är det lite låg trafik här nu under helgerna.Men ingen tvingar dig att vara här heller.
    Trevligt inlägg...

Låg trafik? Konstigt att det går utmärkt att skriva svar till andra/kommentera andras bilder då jag pratar inte bara om idag. jag har försökt flera gånger.

Tvingar? Alltså...nej, men om det ska vara en klubb för inbördes beundran där nya deltagare inte är välkomna så kanske man ska skriva det istället för att skriva " För alla oss som gillar Lindex".

Jag vill också vara här, har inte påstått att jag är tvingad men man vill ju samtidigt få svar. någongång iallafall.

Senast idag blev en annan nykomling välkomnad i tråden tex....
  • Beckah82
    aneka skrev 2007-12-28 19:28:30 följande:
    becka: jag brukar åxå mest sitta i de tysta så du ska nog inte ta åt dig att inte få så mycket svar, jag har åxå frågat efter saker men utan att få svar...
    Okej ja det kanske helt enkelt bara är så i den här tråden då. Alla är så uppe i sig själva och inte ser alla andra
  • Beckah82

Alvin har den gula djurbodyn men jag måste bara köpa den rosa till honom också. han har ju de rosa velourbyxorna och bruna. Borde passa.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2