Inlägg från: LillaÄrtan |Visa alla inlägg
  • LillaÄrtan

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Kikar in här. Jag har lagt lite bilder i Bild-tråden just.. dagens inköp + sånt som tjejerna fått i present i helgen Fick dessutom presentkort på Lindex för att köpa åt minstingen så de vart en del.... Kuuuuul!!

-Sofie, mamma till två Underbara töser, Julie 051215 & Klara 071022-
  • LillaÄrtan

Ja... den finns bara till strl 62! Fundersam

• LillaÄrtan

Den är underbaaaar!

Synd att den inte finns i större storlekar också....

• LillaÄrtan

Ser att ni funderar vilka bodysar det inte finns bild på.... På mitt Lindex så fanns djurbodyn (som jag köpt ) som är i orange o brunt. Sedan var det en ljusrosarandig med orangea kantband & en likadan i ljusblått med orangea kantband... Jättefina

• LillaÄrtan

Jag vill ha den pyjamasen med djuren på till min tös. Hoppas dem får in den på mitt Lindex snaaaaart. Hon har växt ut alla pyjamaser så de är verkligen nödvändigt denna gång

Jag fick höra ang Lindex, att dem satsar mer på tjejer. Att det ska matcha, funka från bebis till större osv. Och att Lindex har upp till strl 170 på tjejsidan men bara 164 på kill. Just därför att tjejer ska kunna gå från bebis till barn från barn till storbarns och därifrån vidare till damsortimentet!

Nu ska jag koll ain webshopen!

• LillaÄrtan

Råkade tidigare ikväll fråga om kjolarna var från Lindex i bildtråden F ö r l å t allihopa Fundersam
    Tankarna snurrade runt barnen här hemma så jag rörde till det!
    Men nu fattar jag att de är från Lindex

Var in idag o shoppade lite reakläder o stumpbyxor, inget märkvärdigt..
    Dottern på 2 år fick ett presentkort på 400:- på Lindex så det ska jag sätta sprätt på såfort kjolarna kommer in. Just nu äger hon väl mest kjolar & leggins därifrån

• LillaÄrtan

Skrivit det förr o skriver igen då jag ser att ni diskuterar Lindex trista Killkläder.
    Lindex satsar mer på tjejkläder änn killkläder!
    Och det är ju ganska uppenbart....
    Tyvärr så låter det ju lite så på resonemanget jag fick höra från Lindex dressutom:

Tjejer ska kunna börja på baby gå vidare upp på tjej, sedan stortjej och sedan ända upp till damsortimentet!
    Killkläderna finns väl bara upp i strl 160?
    Tjejsidan går upp till strl 170 o efter det funkar ju strl 34 på damsidan!

• LillaÄrtan
    almn skrev 2008-01-01 23:54:02 följande:
    Så sant så! Men sen kanske.. Ju mer något efterfrågas ju mer av den varan kommer det..Vem vet om några år.. då kanske det finns fler fräcka killkläder och lindex kanske får ett litet sortiment herr käder oxå.. hihi...
    Javisst!
    Men de jag har hört är att dem tyvärr bara satsar på tjejer!
    Där finns ju förklaringen till varför killkollektionerna är så trista!!

Men vi får alla hoppas att dem tar sig i kragen nu & fixar snygga killkläder också!
  • LillaÄrtan
    Snorky skrev 2008-01-02 10:52:29 följande:
    men den där anledningen köper jag inte!!! Varför ska de ha en pojkkollektion öht isf?!?!?! Ta bort den då, för det är ju ingen mening att ha en halvdann som inte säljer!! Antingen satsar man fullt eller så satsar man inte alls, varför ska man göra nåt halvdant?!? Jag har lite svårt att tro det. Sen det med att pojk går till 160 och flick till 170, inget konstigt i sig... de kläderna är ju lika stora eftersom allt är mindre på flick! Sen vet jag inte, men när jag hade typ stl 160-170 så skulle jag aldrig fått för mig att handla på Lindex damavdelning!!! Det var ju typ tantkläder! Då var det typ hm, gina o jc som gällde. Fast jag vet inte... lindex kanske inte är så tantigt längre?!? Men de under 20 som jag känner handlar ytterst sällan där nåt annat än underkläder så jag tror de har en tantstämpel fortfarande.
    Nä men det är ju liksom fritt val.
    Jag tror ju på det. Det säger ju sig själv liksom..
    Här vart jag bor ex finns varken Gina, JC, Hm eller något annat.
    Det finns Vero Moda & Lindex
    Jag köper mycket kläder på Lindex. Och jag är 22
    Visst finns de endel tantigt, men myyyyycket är långt ifrån tant.
    Dem har ju nya inköpare på Lindex, så numer är det rätt okej kläder om jag ska jämför med tidigare då man inte ens hittade en t-shirt där som inte var 50+.
    Jag tycker personligen att Lindex tappat sin tantstämpel!
  • LillaÄrtan
    2007 Mamma skrev 2008-01-02 22:58:35 följande:
    Har ni sett den nya BABY overallen i brunt med retro-innerfoder??? Såååå söt!!
    Vilken är det???!! NYYYFIKEN!!

Min skrutta är 85cm lång o nyss fyllda 2 år.. Undra om hon hade kunnat ha babyplyschisarna.... Mpste köpa & testa
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2