Inlägg från: lugnåsbo |Visa alla inlägg
  • lugnåsbo

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

hej hoppar in här o ser om ni kan lösa mitt bekymmer.
    Letar mej fördärvad i bildtråden efter en klänning som jag vet lindex hade för någon månad sen eller två, tror det var från storlek 86 randig i olika färger (smalrandig) jättesnygg o mer ledtrådar kan jag inte ge er
    Såg den i ett klädpaket på tradera för ett tag sen men köpte den inte... o nu när jag ska leta på tradera o så i butikerna behöver jag ju komma på hur den såg ut ordentligt så jag vet vad jag ska kika efter :-P
    Hoppas ni kan hjälpa mej

BF 080412
  • lugnåsbo

ååh äntligen hitta jag den själv fick gå igenom många sidor i bildtrådarna.. var pocahontas som hade bild på sin dotter med den..
    då kan jag visa den bilden för några vänner o se om dom hittar klänningen
    (hoppas det är okej pocha?)

BF 080412
  • lugnåsbo
    kikkan79 skrev 2007-12-30 22:45:09 följande:
    kommer du ihåg vad auktions texten var på tradera. Tänkte om du söker på avslutade auktioner kanske du kan hitta den o länka till oss så vi kan se den?
    nej det var ju just det som jag inte mindes haha..
    men som sagt nu ser ni bilden på den.. men tack ändå för att ni ville försöka
    BF 080412
  • lugnåsbo
    Tina83 skrev 2007-12-31 08:14:06 följande:
    gick inte den bara upp till 80 typ? eller är jag helt ute o snurrar..? har ju ingen tjej själv, så jag är inte säker!
    det gör inget för elvira har egentligen 80 fortfarande
    BF 080412
  • lugnåsbo
    Tvillingmamma2007 skrev 2008-02-04 16:04:43 följande:
    Nej hur kan de ha sett det då de slarvat bort min tidigare ansökan och inte har några uppgifter. Antingen så har Lindex ändrat så man inte får välkomstrabatt när man beställer club-korte eller så gjorde de fel i butiken!
    visste personalen att det var andra gången du ansökte o att den förra ansökan kommit bort? isåfall så fatta dom ju att du redan fått rabatten o denna gång fick du den inte..
  • lugnåsbo
    Svar på #3298
    Att dom används sådär en 10 gånger.. man kan ju skriva ut hur många som helst
  • lugnåsbo
    zasata skrev 2008-02-05 10:56:36 följande:
    tänk på det? kan man inte skapa någon "rabatt tråd"? där inget får diskutteras men man kan lägga upp alla länkar till olika rabatter?
    känns som om det inte är tillåtet, tror det funnits en sån men den blev borttagen.. men jag är inte säker,,
  • lugnåsbo
    Snorky skrev 2008-02-05 11:07:02 följande:
    varför skulle det inte vara tillåtet? Isf skulle det inte vara tillåtet med såna länkar här i tråden heller. Samma regler gäller över hela fl. Det finns ju rena shoppingtrådar som tipsar om reor o rabatter, så en Lindex-rabattråd tycker jag var en jättebra idé. Eftersom det frågas efter de där länkarna flera gånger om dagen så känns det rätt tjatigt emellanåt.
    jo jag vet det vara bara nåt som jag kom att tänka på att det blev så med en gammal tråd men vi kan ju prova!! vore mycket smidigar
  • lugnåsbo

hur är det måste man betala med kortet för att få rabatten..

• lugnåsbo
    Svar på #3323
    hmm inte meningen att låta så arg som jag gjorde
  • lugnåsbo
    zippis skrev 2008-02-05 22:01:14 följande:
    Men det står 0 kr om man hämtar i butik i kassan på hemsidan?
    ja 0 kronor i frakt men alltid 19 kronor i expiditionsavg.
  • lugnåsbo

nä allt snack om kuponger gör att denna tråd börjar bli tråkig tycker jag
    Ska bli skönt när dom gått ut o vi kan snacka om kläderna igen

• lugnåsbo

grrr varför funkar inte den ena länken för..

• lugnåsbo

när ni handlar på kappahl, ni behöver väl inte visa nåt kort eller så?
    Jag har ju fått smset fast jag inte har kort så det kan dom väl inte kräva?

• lugnåsbo
    lollypop skrev 2008-02-13 22:43:50 följande:
    Hej hej Jag vet att flera av er vill att jag ska länka rabatt-tråden i TS. Men jag väljer att (åtminstone än sålänge ) att INTE göra det!Hoppas det är ok!!??Däremot finns det ju inget som säger att ni inte kan göra "reklam" för den här!!!
    okej synd att du inte vill göra det... och kan inte låta bli att undra varför?
    Men det får stå för dej Det lär ju leda till att det diskuteras rabatter om o om o om o om igen härinne
  • lugnåsbo
    Anna2barn skrev 2008-02-14 10:40:58 följande:
    Undrar varför Lindex har två olika koder på rabatten om det ändå är samma summor? Vart hittar alla rabatterna på internet?
    man hittar dom här eller i rabatttråden när domkommer ut
  • lugnåsbo
    Anna2barn skrev 2008-02-14 20:26:50 följande:
    Men så är det väl i alla affärer. Om man fått tillbaka 25 kr tex som bonus från ICA så måste man köpa för den summan för att kunna använda bonusen. Du kan ju inte handla för 15 kr och få 10 kr i handen. Pengarna ska ju vara ICA tillgodo. Annars tar ju de resterande 10 kr och kanske handlar i en annan affär.
    njaa fast man kan ju handla för 20 kronor och så får ica behålla de andra fem.. dvs man begär inget tillbaka, det borde man ju kunna göra på lindex med kan man tycka.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2