För alla oss som gillar Lindex. Del 2
Finns det nåt erbjudande just nu?
Vet att det var: köp barnkläder för 400 o få 100 kr rabatt, var det väl?? MEN gäller det fortfarande??
Finns det nåt erbjudande just nu?
Vet att det var: köp barnkläder för 400 o få 100 kr rabatt, var det väl?? MEN gäller det fortfarande??
Idag var jag o köpte de fina molnkläderna till min lill-skrutta. Gröna tröjan o gröna kjolen. Verkligen så härliga, o man blir glad av dom, fast det regnar på dom!...
Ja, trist att 25% bara är på dam, TROR DET GÄLLER Mamma-kläder??
Men antar att det nästa vecka blir halva rea-priset...
Vad tror ni??
Åh vad mycket fina vårnyheter ni har shoppat!!! Jag har bara varit helt fokuserad på halva rea-priset när jag har varit på Lindex senaste gångerna, men nu måste jag dit o shoppa vårnytt!!! Härligt!!
Var på Lindex o shoppade idag. Blev fina småkläder till bebben i magen, de retro som är unisex, + bamse body o byxor som är unisex, som äldsta tjejen gillade. OCH så blev den omtalade filten!! Den var inte framplockad, men som tur är, så frågade jag om de inte hade några filtar, o jo sa "tjejen" hon hade sett nya på lagret, o så kom hon ut med en!!! Så fin. (köpte bodyn + byxorna till oxå...)
Blev en fin tunika till minsta tjejen oxå.
Härligt med vårnyheter!!!
HALLOJ! Nån som vet om det finns nåt erbjudande eller nån trevlig kupong som gäller NU?