För alla oss som gillar Lindex. Del 2

HAHAHA... Den va visst populär!!
Någon som vet varför plysch-baby-byxorna på t3b2-sortimentet kostar 59,50:- i butik men 69,50:- på nätet?? Skumt...
Får jag fråga, ni som använt två kuponger på samma köp, har ni använd det på olika plagg eller på samma plagg? Har ni tagit en av varje då, såg att det stod olika nummer på kupongerna.
Måste bara fråga, tror ni inte att de kan se typ på club-kortet sedan att man utnyttjat massor med kuponger.. Står ju faktiskt på att den gäller vid ETT köptillfälle, det måste ju menas att man bara får använda den EN gång, men jag vet inte...
Och eftersom man måste dra kortet varje gång så registreras det ju..
Jag vet inte om jag vågar använda kupongen igen, är lite rädd att man skulle "åka dit" på det sen, framförallt om man köper saker typ runt 50-lappen så det nästan blir gratis...
Någon som köpt munkjackan med djur på (brun/vit) på avdelningen 86-122?
Jag är grymt sugen på den, men det är inte min plånbok tyvärr...
Jo, det har ni rätt i att de tjänar säkert endel på att så många "kupong-shoppar".
Men säkert inte på det sättet som jag gjorde.. haha
Jag köpte fix-strumpor för 59:- och gav en kupong, så jag betalade 9 kr!
Föresten, är det någon som köpt pyamasen med massa bilar på? (stl 86-122) Undrar om den va bra?
Tycker den va så fin!
Det va alltså en annan person i kassan, inte hon som jag frågade först, kanske blev lite rörigt...
Föresten, såg att det kommit in nya molnbodysar med massa små moln på, fanns i tre olika färger. Jättesöta!
Wie, jag är så glad. hittade 3 st velour-byxor i stl. 80 i olika färg (grön, gul och orange) på t3b2-sortimentet. Annars tycker jag det alltid är så utplockat, svårt att hitta 3 st av rätt storlekar och färger...
Och gissa vad, jag fick använda båda kupongerna på det, så jag betalade 39:- totalt för tre byxor!! Helt OK!
Om någon vill så får den jättegärna lägga upp en bild i bild-tråden på mitt senaste inköp. (första bilden i mitt galleri).
Jag har inte plus nu.
Jacka från Lindex och mössa från Kappahl.
Betalade 209:- för jackan (med 30% kupong, ord. pris 299 . Och mössan fick jag gratis mot uppvisande av sms
(ord.pris 49,50
Hehe.. blev lite mycket gubbar där, det skulle ju stå :- innan parantesen...