Inlägg från: Pochahontas |Visa alla inlägg
  • Pochahontas

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Åh, vad jag är avis på alla som fått tag på djurtunikan i dom härliga brungula färgerna. Jag har den andra o gillar den jättemycket, men jag ångrar sååå att jag inte köpte båda färgerna! Gråter

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

Den koden funkade inte för mej längre.

Men nu har jag beställt djurtunikan i brungult! Har den andra färgen och ääälskar den!

Blev tre par strumpor till mej och ett par jeans på rea till store killen också.

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

Nån här som vet hur stor molnoverallen var? Alltså vilken största storleken var. Vågar man hoppas på 86, eller gick den bara till 80?

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

miniGrynet: Och man vågar väl inte hoppas på att den var enorm i storleken, va?

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

Ingen som råkar ha en molnoverall storlek 80 liggande hemma som orkar mäta den? Typ hellängd, nacke-gren, och hals-ärmslut? Så får jag väl ge mej ut på Tradera om den nu räcker till...

*hoppas*

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

Tack! Då ska jag jämföra med hennes overall som börjar bli liten nu...

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

Ooooh! Den verkar ju räcka! Då får jag väl ge mej ut på Tradera,då... Håll tummarna!

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

Alexa: hehe... Min dotter är nätt om armar o ben, men stoor om magen... Passar kanske henne då.

Då var man fru Byrlén...
  • Pochahontas

Men alltså... Jag fick ju måtten på 80, och den är myyycket större än min Labanoverall som är 74/80, så den verkar ju inte pytteliten i storleken precis, den där molnoverallen...

Då var man fru Byrlén...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2