För alla oss som gillar Lindex. Del 2
Åh, vad jag är avis på alla som fått tag på djurtunikan i dom härliga brungula färgerna. Jag har den andra o gillar den jättemycket, men jag ångrar sååå att jag inte köpte båda färgerna!
Åh, vad jag är avis på alla som fått tag på djurtunikan i dom härliga brungula färgerna. Jag har den andra o gillar den jättemycket, men jag ångrar sååå att jag inte köpte båda färgerna!
Finns det nån kod till Lindex som funkar för tillfället?
Den koden funkade inte för mej längre.
Men nu har jag beställt djurtunikan i brungult! Har den andra färgen och ääälskar den!
Blev tre par strumpor till mej och ett par jeans på rea till store killen också.
Nån här som vet hur stor molnoverallen var? Alltså vilken största storleken var. Vågar man hoppas på 86, eller gick den bara till 80?
miniGrynet: Och man vågar väl inte hoppas på att den var enorm i storleken, va?
Ingen som råkar ha en molnoverall storlek 80 liggande hemma som orkar mäta den? Typ hellängd, nacke-gren, och hals-ärmslut? Så får jag väl ge mej ut på Tradera om den nu räcker till...
*hoppas*
Tack! Då ska jag jämföra med hennes overall som börjar bli liten nu...
Ooooh! Den verkar ju räcka! Då får jag väl ge mej ut på Tradera,då... Håll tummarna!
Alexa: hehe... Min dotter är nätt om armar o ben, men stoor om magen... Passar kanske henne då.
Men alltså... Jag fick ju måtten på 80, och den är myyycket större än min Labanoverall som är 74/80, så den verkar ju inte pytteliten i storleken precis, den där molnoverallen...